کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۵۰۰ كيلو گرم مواد غذايي غير بهداشتي در شهرستان كوهرنگ

بسیج نیوز , 13 اسفند 1392 ساعت 9:48

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ گفت: با اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي، ۵۰۰ كيلو گرم مواد غذايي غير بهداشتي از سطح مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي اين شهرستان جمع آوري شد.


به گزارش جهانبین نیوز، مجتبي خسروي افزود: در راستاي اجراي طرح بسيج نوروزي يك اكيپ متشكل از كارشناسان بهداشت محيط جهت نظارت بر اماكن عمومي، مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن بين راهي در اين شهرستان مستقر گرديده است.

وي تصريح كرد: اين اكيپ از تاريخ يكم اسفندماه به مدت ۴۵ روز نسبت به نظارت بر اماكن گردشگري شهرستان از قبل چشمه ديمه،‌ آبشار شيخ عليخان و آبشار كوهرنگ و مناطق گردشگري بخش هاي بازفت و صمصامي به صورت مستمر اقدام مي نمايد.

خسروي گفت: در بخش مركزي ۱۲ مركز تهيه و توزيع مواد غذايي به انضمام ۳ هتل كوهرنگ،‌ زرد كوه و قصر احمد و خانه ي معلم شهر چلگرد و ۷مركز تهيه و توزيع مواد غذايي در بخش هاي بازفت و صمصامي و يك مركز بين راهي در چلگرد از مراكزي هستند كه در اين مدت مورد بازديد قرار خواهند گرفت.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ گفت: شهروندان و مسافران نوروزي مي توانند شكايات،‌ انتقادات ونقطه نظرات خود را از طريق ارتباط با شماره تماس: ۷۶۲۲۹۷۶ توسط كارشناسان مربوطه پيگيري نمايند.

انتهای پیام /


کد مطلب: 12953

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12953/کشف-۵۰۰-كيلو-گرم-مواد-غذايي-غير-بهداشتي-شهرستان-كوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir