کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت 15 اکیپ طرح بسیج سلامت نوروزی در استان

11 اسفند 1392 ساعت 7:49

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی با فعالیت ۱۵ اکیپ در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر ناصر خسروی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان گفت: با توجه به نزدیک شدن سال نو بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می شود.

خسروی اظهار داشت: این طرح با حضور ۱۵ اکیپ در استان در روزهای تعطیل و غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به مدت ۴۵ روز با حضور ۱۴ اکیپ شهرستانی و یک اکیپ استانی متشکل از کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط در استان اجرا می‎شود.

وی افزود: در شهرستان شهرکرد چهار اکیپ، شهرستان‎های بروجن و لردگان هرکدام سه اکیپ و شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ هر کدام یک اکیپ فعال شده است.

خسروی با اشاره به برنامه های اجرایی طرح بیان داشت: در طی این ایام از ۱۰۱۱۵ مرکز تهیه و توزیع غذا و ۲۵۰۴ امکنه عمومی توسط کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط بازدید و بازرسی به عمل می آید.

وی گفت: از اماکن بین راهی با توجه به حساسیتی که در مراجعه گردشگران و مسافران دارند حداقل سه بار بازدید به عمل می آید و از مراکز حساس ده درصد نمونه برداری می شود و توسط بخش غذا و دارو آزمایشات انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت استان از آمادگی مراکز شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته و بیمارستانها و مراکز درمانی در طول این ایام خبر داد و اذعان کرد: هدف ما خدمت رسانی به مردم در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن است.

خسروی از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۴۹۰ به طور مستقیم در استان خبر داد و گفت: هم استانی ها و میهمانان نوروزی می توانند از طریق این شماره تلفن شکایات و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان مطرح کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12912

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12912/فعالیت-15-اکیپ-طرح-بسیج-سلامت-نوروزی-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir