کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسولان اصفهانی از مصاحبه های چالش آفرین در مورد آب خودداری کنند

10 اسفند 1392 ساعت 13:56

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در خصوص آب واقعیت ها و موضع گیری ها از طریق مسولین بطور درست منعکس نمی شود و مسولان اصفهانی از مصاحبه های چالش آفرین در مورد آب خودداری کنند.


مراد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ، مصاحبه های تحریک کننده مسولان اصفهان در زمینه  آب چهارمحال و بختیاری را اقدامی ناپسند برشمرد و خاطر نشان شد: قضایای آب نباید سوژه ای بین مردم رد و بدل شود که تا از آن بهره برداری های سیاسی و تبعیضی شود و فقط باید تابع دستورات مراجع ذیصلاح باشد.

کاظمی افزود: مسولان استانی باید اولویت کاری خود را تامین آب شرب مردم قرار دهند و همچنین از انتقال آب به استان اصفهان از طریق تونل مخالفت کنند.

فرماندار شهرکرد، اظهار کرد: مردم و مسولان ما با انتقال آب مخالف نیستند بلکه با روش انتقال آن مخالفند، این درحالی است که با احداث تونل های عریض می توانند مسیر رودخانه را تغییر و در فصولی از سال کل آب آن را از طریق تونل انتقال دهند.

وی با اشاره به خشک شدن چشمه مروارید کوهرنگ بعد از احداث تونل، تصریح کرد: با احداث تونل بهشت آباد تمامی آب های زیرزمینی، جاری ، اعم از چشمه ها و قنواط ها تحت تاثیر قرار بگیرند و سرگذشتی مانند چشمه مرواید پیدا کنند.

فرماندا شهرکرد خواسته مردم استان را در مورد سد بهشت آباد در دو گزینه خلاصه کرد و گفت: اولا سهم استان از این سد به صورت تضمینی مشخص شود و ثانیا آب را از طریق کانال یا لوله صرفا برای شرب انتقال داده شود.


انتهای خبر/م


کد مطلب: 12902

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12902/مسولان-اصفهانی-مصاحبه-های-چالش-آفرین-مورد-آب-خودداری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir