کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزم جدی شهرداری برای استقبال ویژه از بهار 93 / آسفالت شبانه خیابان های شهرکرد

9 اسفند 1392 ساعت 0:08

شهرداری شهرکرد شب های سرد زمستانی را برای آسفالت خیابان های این شهر غنیمت شمرده است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز در حالی که کمتر از 22 روز به آغاز سال نو و بهار 93 مانده است،  شهرداری شهرکرد در اقدامی مجدانه، با آسفالت ریزی شبانه خیابان ها
، از هم اکنون به اسقبال بهار رفته است.
بر اساس این گزارش، مامورین و کارگران پر تلاش این نهاد از اواخر وقت پنج شنبه آسفالت ریزی خیابان های بوعلی و ملت غربی را آغاز کرده اند.

غلامیان، شهردار شهرکرد ساعتی پیش، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملیات روکش آسفالت، لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز شده است.
شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در نواحی چهارگانه شهری ، لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان ها آغاز شده است.

شهردار شهرکرد به اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در بخش های مختلف شهری همچون میادین و معابر از جمله قمر بنی هاشم، معلم، فردوسی،کوهرنگ ابوعلی سینا، امام حسین و دیگر خیابان ها و کوچه های این شهر اشاره کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خوب جوی، طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت معابر شهری به مناسبت سال نو تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12882

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12882/عزم-جدی-شهرداری-استقبال-ویژه-بهار-93-آسفالت-شبانه-خیابان-های-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir