:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری برگزار شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

8 اسفند 1392 ساعت 11:08

لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) همزمان با سراسر کشور ،امروز با حضور 1000 نفر از دانش آموزان در سراسر استان برگزار شد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، محمدعلی مرادی مسئول سازمان بسیج دانش آموزان استان گفت: این لیگ علمی برای سومین بار در سطح بین المللی و هشتمین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که مجری این طرح سازمان بسیج دانش آموزی است گفت :دانش‌آموزان پایه ششم و هفتم ابتدایی و سوم راهنمایی در رشته علوم پایه و مقاطع اول، دوم و سوم دبیرستان در رشته‌های ریاضی، شیمی و فیزیک در این آزمون علمی شرکت می کنند.

مرادی افزود: این لیگ در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن، فارسان، بروجن، لردگان، اردل، بلداجی و گندمان برگزار می‎شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزان استان با اشاره به تیمی بودن آزمون گفت: دانش آموزان در تیم های ۵ نفره ،ابتدا پیش آزمون را مطالعه کرده و سپس به صورت گروهی به سوالات ۵ گزینه ای که از مطالب درسی،معلومات عمومی و هوش طراحی شده است پاسخ می دهند .

مرادی خاطرنشان کرد: برگزیدگان سطح استانی ،مورد تشویق قرار گرفته و به مرحله کشوری و پس از آن به مرحله بین المللی راه می یابند .

انتهای پیام/


کد مطلب: 12871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12871/لیگ-علمی-پایا-چهارمحال-بختیاری-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir