:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - طرح گازرسانی به امامزاده حمزه علی بلداجی تکمیل شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح گازرسانی به امامزاده حمزه علی بلداجی تکمیل شد

8 اسفند 1392 ساعت 9:52

سرپرست اوقاف وامور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح گازرسانی به امامزاده حمزه علی بلداجی تکمیل شده و آماده بهره برداری است.


حجت الاسلام محسن غلامیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد:  این طرح درآستانه سال جدید در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران اجرا شده است.
وی گفت: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: به دلیل موقعیت گردشگری و سیاحتی بقعه امامزاده حمزه علی بلداجی، این بقعه متبرک از شاخص ترین امامزادگان استان بوده و سالانه پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر است.

حجت الاسلام غلامیان اظهار داشت: بهره برداری از این طرح گامی مهم در توسعه و راه اندازی اماکن رفاهی برای زائران و گردشگران است.

وی گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری، زایرسراها و همچنین سرویس های بهداشتی و خدماتی در باقع متبرکه از اولویت هایی است که به همت و کمک خیران نیاز دارد.

بقعه امامزاده حمزه علی (ع) که از نوادگان امام سجاد علیه السلام است در ۳۵ کیلومتری بروجن و پنج کیلومتری غرب شهر بلداجی قرار دارد.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 12870

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12870/طرح-گازرسانی-امامزاده-حمزه-علی-بلداجی-تکمیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir