کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات و تحریم های اقتصادی دشمنان است

7 اسفند 1392 ساعت 8:05

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات و تحریم های اقتصادی دشمن است که از طریق اتکا به تولید ملی، کارآفرینی و توجه به توانایی ها و ظرفیتهای داخلی محقق می شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر مهران مرادی نامگذاری هر ساله و ابلاغ سیاستها و ارائه راهکارها در شرایط مختلف از سوی مقام معظم رهبری را تدبیری در جهت مشخص کردن محورها و نیاز های جامعه دانست.

مرادی افزود: امسال که به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد حماسه سیاسی آن توسط حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نظیر انتخابات و راهپیمایی ها محقق شد اما متاسفانه حماسه اقتصادی ان طور که باید و شاید نمود پیدا نکرد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: انقلاب اسلامی در طی این ۳۵ سال تجارب مختلفی در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و علمی داشته است.

مرادی افزود: ۸ سال دفاع مقدس نمونه بارز خود باوری و اتکا به نیرو و توان خود در زمینه های مختلف اقتصادی بود که ثابت کرد تنها راه پیروزی اتکا به توانایی های خود است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات و تحریم های اقتصادی دشمن است که از طریق اتکا به تولید ملی، کارافرینی و توجه به توانایی ها و ظرفیتهای داخلی محقق می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیتی است که باید محقق شود.

مرادی تصریح کرد: با توجه به حساسیت تامین رفاه مردم از دیدگاه مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مسئولین محترم قوا باید با تعاملات خوب و مناسب و اجرایی کردن این سیاستها در جهت مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمنان برنامه ریزی نموده و گامهای اساسی را برای خنثی نمودن فشارهای اقتصادی بر مردم بردارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12834

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12834/اقتصاد-مقاومتی-بهترین-راهکار-مقابله-تهدیدات-تحریم-های-اقتصادی-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir