کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

گزینه های روی میز یک بلوف سیاسی بیش نیست/ پایبندی به اصول تنها راه پیروزی بر دشمنان است

6 اسفند 1392 ساعت 11:53

سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره شهدای مهندس چهارمحال و بختیاری گفت: گزینه های روی میز دولت های غربی و آمریکا یک بلوف سیاسی بیش نیست.


به گزارش خبرنگار جهانبین؛ سردار رضا محمد سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ۱۱شهید مهندس چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و تشعشع آن بر جهان پرتو افکنده است.

وی، افزود:استقلال و آزادی با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) در کشور ما معنا و مفهوم پیدا کرد و این انقلاب الگویی برای سایر کشورها و ملت ها شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث تحولات عظیم و سریع در منطقه و فرا منطقه شده است و امروزه تمام تحولات جهانی از انقلاب اسلامی ایران تاثیر می گیرد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی به اثبات رسیده و هدفمند راه مشعشع خود را با سرعت می پیماید.

سردار محمدسلیمانی، تأکید کرد: رسالت بزرگی بر عهده ما در حال حاضر می باشد و باید بدانیم کسب رتبه‏های علمی، موفقیت های حاصل شده در بحث نانوتکنولوژی، فن آوری هسته ای، تجهیزات نظامی دفاعی و ساخت سدهایی بزرگی همچون کرخه و ... به برکت رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفسی است که انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) به ملت ما بخشید.

وی، گفت: زمانی وحشی های جهان از ما حق توحش می گرفتند ولی الان سردمداران آن قدرت ها افتخار می‏کنند بتوانند با جوانان دانشمند ما عکسی بگیرند یا با وزیر خارجه ما مذاکره و گفتگویی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: الان دیگر ملت تنها نیستیم، مرزها ما حاجی عمران و شلمچه نیست ؛ بلکه سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین مرز ما می باشد و مطرح کردن گزینه های روی میز از سوی برخی، یک بلوف سیاسی بیش نیست.

سردار محمدسلیمانی، اظهار داشت: مگر در هشت سال جنگ تحمیلی به رژیم بعثی عراق کمک نکردند؟ مگر تجهیزات مدرن و حتی سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار ندادند؟ اگر آنها امروزگزینه ای داشتند، رو می کردند.

وی، اضافه کرد: در دوران جنگ، ملت ما با دست خالی، عظمت آفرید و اگر امروز نیز فعل خواستن را درست صرف کنیم می توانیم در همه عرصه های گوناگون حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، مهندسان بسیجی را افسران حرکت اقتدار آمیز ملت بزرگ ایران اسلامی خواند و گفت: شما مهندسان بسیجی باید این حرکت پیش رونده را مهندسی کنید و با پای بندی به اصول و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه های آنان را خنثی سازید.

وی؛ دموکراسی، آزادی، امنیت و رفاه را چهار نهاد شکست خورده دشمنان انقلاب اسلامی دانست که روزی آنها به این نکته ها می بالیدند ولی امروز هیچ جایگاهی برای دموکراسی، آزادی ، امنیت و رفاه در کشورهای مدعی دیده نمی شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: ۱۷هزار شهید ترور، ۲۳۰هزار شهید، ۲۱۳هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده بخشی از هزینه‏هایی است که بر ملت ما تحمیل شد ولی هر روز انقلاب ما قوی‏تر شده و دشمنان نتوانستند این انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند.

وی، در پایان به نقش بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: انجام کار جهادی، مدیریت جهادی و بکارگیری توانمندی های موجود، شناخت موانع و ایفای نقش لکوموتیو انقلاب از رسالت های مهندسان بسیجی است که بایستی با تخصص و تعهد در زمینه به توان رساندن ظرفیت های موجود تلاش کنند.

گفتنی است: در این مراسم از ۴برگزیده جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج مهندسین استان تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام /


کد مطلب: 12824

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12824/گزینه-های-روی-میز-یک-بلوف-سیاسی-بیش-نیست-پایبندی-اصول-تنها-راه-پیروزی-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir