کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرکرد:

نیمی از مشکلات با مدیریت جهادی برطرف می شود

3 اسفند 1392 ساعت 12:28

نیمی از مشکلات شهرها و روستاها با مدیریت جهادی برطرف می شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر فرماندار استان چهارمحال و بختیاری درجلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد گفت: در حماسه ۲۲ بهمن امسال مردم بصیر و ولایت مدار در درجه اول با مشارکت مردمی و برنامه ریزی ادارات و دستگاه ها و شورای هماهنگی تبلیغات به نحو احسنت راهبپمایی باشکوه تری را اجرا کردند.

مراد کاظمی افزود: باید به خاطر انقلاب اسلامی شکر گذارباشیم به لحاظ تحقق پیدا کردن شعار های اول انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی که استقلال از همان روز اول انقلاب اتفاق افتاد و اکنون ایران یکی از مستقل ترین کشور های دنیا به حساب می آید و دمکراسی را نه به شعار بلکه تحت عنوان مردم سالاری دینی داریم.

کاظمی گفت: از جمله تحکیم ارکان اصلی نظام می توان به تقویت بنیه دفاعی و امنیتی مردم-ایجاد ثبات و آرامش و تقویت روحیه شادابی و نشاط اشاره کرد.

وی تصریح کرد: روند کار تعاون روستایی در چند سال گذشته خوب نبوده چون یک تشکیلات بسیار ارزشمند و خوب داشته است و لی راکد و بدون استفاده مانده است و باید از این زنجیره انسانی تعاونی های روستایی و فروشگاه های تابع به عنوان یک نیروی ارزشمند نهایت استفاده از این پتانسیل جهت بهره برداری صورت گیرد.

وی با اشاره به این که نیمی از مشکلات شهرها و روستاها با مدیریت جهادی حل می شود گفت: ۱۳ لغایت۱۵ اسفند ماه سال جاری کمیته امداد با برگزاری چشن نیکو کاری علاوه بر اینکه برای امور خیریه کمک جمع آوری می کند یک نمونه فرهنگ سازی نیز در سطح استان و شهرستان ایجاد میکندو این عمل با مشارکت و همکاری سایرین میسر می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12753

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12753/نیمی-مشکلات-مدیریت-جهادی-برطرف-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir