کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ویژه بانوان در بلداجی

30 بهمن 1392 ساعت 11:26

فرهنگ‌سازی و افزایش دانش جامعه درباره سیاست‌های جمعیتی، جمعیت مطلوب و خانواده و فرزندآوری سالم از محوری ترین مباحث کارگاه افزایش جمعیت در بلداجی بود .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،کارگاه چهار روزه افزایش جمعیت ویژه بانوان با حضور جمع کثیری از بانوان بلداجی در این شهربرگزار شد .

خانم پیردهقان کارشناس مسائل خانواده و مشاور حاضر در این کارگاه گفت : با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون افزایش جمعیت دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، رویکردهای افزایش نرخ باروری کلی متناسب با اهداف سلامت را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ نمود .

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و افزایش دانش جامعه درباره سیاست‌های جمعیتی، جمعیت مطلوب و خانواده و فرزندآوری سالم و صالح از اهداف این کارگاه و کارگاههای مشابه است .

پیردهقان گفت: تامین مطلوب‌ترین کیفیت خدمت برای داشتن انسان سالم، ازدواج و باروری، سن ازدواج و باروری، اشتغال بانوان و فرزندآوری و مسایل اقتصادی و فرزندآوری از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های رویکردهای ارتقای نرخ باروری است.

وی همچنین افزود: سبک زندگی سالم نیز از نکاتی است که بسیار مد نظر این رویکردهای ارائه شده است و تلاش بر آن است تا با سوق دادن خانواده ها به سمت سبک زندگی سالم ایرانی، اسلامی بتوان علاوه بر داشتن جمعیت سالم خانواده هایی با معیارهای اسلامی داشته باشیم .

انتهای پیام/


کد مطلب: 12702

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12702/برگزاری-کارگاه-افزایش-جمعیت-ویژه-بانوان-بلداجی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir