کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور:

برکات منابع آبی چهارمحال و بختیاری در وهله اول بایدبه خود استان تعلق گیرد

28 بهمن 1392 ساعت 13:52

برکات منابع آبی موجود در چهارمحال و بختیاری باید در وهله اول به خود این استان تعلق گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز، شاهین پاکروح ظهر امروز در آیین تودیع و معرافه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری این استان اظهار کرد: فعالیت و خدمات رسانی در این مجموعه حسیت و مشقت خود را دارد.

وی افزود: افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند به خوبی نسبت به اهمیت آب و جایگاه آن در زندگی افراد واقف هستند و این امر نقش مهمی در ارائه خدمات به افراد دارد.

پاکروح با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از پتانسیل‌های خوبی در حوره آب برخوردار است، گفت: این استان از جمله استان‌های تولیدکننده آب در کشور به شمار می‎رود و خیر  و برکت آن شامل استان‌های دیگر نیز می‎شود.

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: این در حالی است که این خیر و برکت باید در وهله اول شامل خود این استان شود.

پاکروح با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری پایداری و امنیت آب و خدمات فاضلاب مطلوب است، افزود: این امر مرهون خدمات پرسنل و مدیران این مجموعه است.

وی به برنامه‌های در دست اجرا آب و فاضلاب شهری کشور برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تسریع در پروژه‌های آبفا، گفت: با اختصاص خارج از تملک دارایی تلاش داریم که پروژه‌های آب و فاضلاب را در کشور به خوبی پیش ببریم.

پاکروح به‌ کارگیری از نیروهای توانمند این سازمان را از وظایف مدیران جدید آبفای شهری و روستایی اعلام کرد و ابراز داشت: با تکیه بر منابع انسانی مناسب نسبت به رفع مشکلات این سازمان همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه آب و فاضلاب نیز در دستور کار این سازمان است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 12663

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12663/برکات-منابع-آبی-چهارمحال-بختیاری-وهله-اول-بایدبه-خود-استان-تعلق-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir