کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوءبرداشت هایی از 22بهمن در داخل!/ وقتی علت حضور مردم در 22بهمن هم تحریف می شود

دانا , 27 بهمن 1392 ساعت 9:22

22 بهمن امسال برای ملت ایران فرقی با گذشته نداشته و ندارد، اما اگر برای شما فرقی کرده و گمان می کنید که امیدتان زنده شده و تدابیرتان به نتیجه رسیده است، زهی خیال باطل که ملت ایران همچنان بر عهد خود با امام و رهبری ایستاده اند و هرگز پا پس نمی کشند.


به گزارش جهانبین نیوز، یک روز بعد از تکمیل حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۲ بهمن ۹۲، برخی رسانه های زنجیره ای داخلی که از قبل تلاش می کردند راهپیمایی متفاوتی را در ایران اسلامی تصویر کنند، با تیتر برجسته «۲۲ بهمن متفاوت» به گزارش حضور بی سابقه، پرشور و بابصیرت ملت ایران پرداختند تا به خیال خام خویش، اینگونه بتوانند حماسه بزرگ ایرانیان را به نفع خود مصادره و گزارش کنند.

این جریان رسانه ای که البته پیش از این سوابق خود را در خوش خدمتی به اربابان آمریکایی و انگلیسی عیان کرده بود، تنها به صرف تغییر یک دولت در ایران اسلامی، همراه و همگام با رسانه های ضد انقلاب تلاش کرد تا ۲۲ بهمن امسال را متفاوت از گذشته جلوه دهد و جالب اینکه، برخی از همان جریاناتی که تا سال گذشته هیچ وقعی برای این روز ملی نمی نهادند، این بار چنان ذوق زده حضور مردم در خیابان ها شده بودند که انگار این مراسم بزرگداشت و این حضور مردمی، برای اولین بار در سی و چند سال اخیر رخ داده است.

البته قبل از هر گونه سوء برداشت، باید یادآور شد که نویسنده این چند خط، هرگز قصد کوچک شمردن و نادیده گرفتن حماسه بزرگ مردم ایران اسلامی را نداشته اما همه این چند کلمه برای یادآوری و افشاگری مقاصد ناپاک جریاناتی خاص است و بس!

به هر روی، هر بیینده و شنونده با انصاف هم نمی تواند متفاوت بودن ۲۲ بهمن ۹۲ را نسبت به سالیان گذشته نادیده بگیرد، اما انصافاً این تفاوت، آن چیزی نیست که برخی فتنه گران و دوستان داخلی آنها دنبالش بوده و هستند.

آری، ما هم مدعی متفاوت بودن ۲۲ بهمن امسال هستیم اما باید گفت و دانست که اصلی ترین تفاوت این جشن بزرگ در سال ۹۲ با سال های قبل تر در این بود که برخی فتنه گران هم سرانجام بر اشتباه بودن افکار و رفتار خویش پی برده و ظاهراً قصد برگشت دارند اما متاسفانه باز هم راه را به اشتباه انتخاب کرده اند.

اشاره این بند به دعوت برخی گروه های اصلاح طلب‏ نظیر اعضای مجمع روحانیون مبارز و به خصوص شخص رئیس بنیاد باران از مردم برای شرکت در مراسم پیروزی انقلاب‏ بود، هرچند که ظاهراً خودشان همچنان جرأت حضور علنی در بین مردم را نداشتند تا مبادا این حضور، واکنش حماسی مردم با بصیرت را در پی داشته و همه نخ هایی که به قول خودشان در این چند ماه ریسیده بودند را پنبه کند!

در این بین باید اشاره کرد که منش و روش ما، همان منش رهبری است که بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید داشته و دارند؛ بنابراین باید نکاتی را به محضر این افراد که انگار به اشتباهات خود و دوستانشان در سال ۸۸ پی برده اند ولی یا از بیان علنی آن شرم داشته و یا روش بیان این اعترافات را نمی دانند عرضه کرد.

بدون تردید ۲۲ بهمن امسال هیچ تفاوتی با سالیان گذشته برای مردم ایران نداشته مگر اینکه به اندازه یک سال بیشتر، بر نفرت و بیزاری آنها از استکبار جهانی و اعوان و انصارش افزوده و آنها را نسبت به حیله­های دشمنان آگاه تر کرده است.

جالب اینکه، این نکته چنان عیان بود که حتی رسانه های بیگانه هم بدان اذعان داشته و حتی یک شبکه خبری صهیونیستی در همین زمینه نوشت که صدها هزار ایرانی بر خلاف پیشرفت در مذاکرات هسته ای ایران با قدرت‏ های بزرگ جهان به خیابان ها آمدند و هم چنان‏ علیه آمریکا شعار دادند و ایالات متحده را شیطان بزرگ خواندند. خبرگزاری آسوشیتدپرس هم گزارش کرد که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شعار اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

بدون شک این مساله شامل حال دنباله های داخلی دشمنان ملت ایران هم می شود؛ چه آنکه ظاهراً برخی جریانات که سابقه خوبی در سال ۸۸ از خود به یادگار نگذاشته اند، قصد داشتند با چرب زبانی و استفاده از واژه های زیبا و تاکید بر کنار گذاشتن کدورت ها برای تکمیل حماسه سیاسی، سابقه منفی خود در ذهن ملت ایران را اصلاح کنند که البته پلاکاردهای در دست مردم نشان داد که محاکمه این جریانات و افراد همچنان خواسته اساسی ملت بصیر ایران است.

حال اینکه مسئولان قضایی کشور بنابر مصالحی همچنان رأفت اسلامی را شامل حال سران فتنه و دوستانشان می دانند و از محاکمه علنی و مجازات آنها طفره می روند، نباید موجب گستاخی و زیاده خواهی این جریانات و افراد شود.

بنابراین، اگر رئیس بنیاد باران و دوستانش در مجمع روحانیون که ظاهراً دولت تدبیر و امید را جاده ای برای بازگشت خود به عرصه سیاسی کشور می دانند، سرانجام به اشتباهات خود در سال ۸۸ پی برده و از آن پشیمان هستند، نیاز به این همه ناز و ادا و بازی با کلمات نیست و می توانند خیلی راحت و علنی به این مساله اذعان کنند تا هم خود را راحت کنند و هم مردمی را که طی این سالها در آتشی آنها هیزم بیارش بودند، سوختند!

در واقع باید به این به ظاهر سیاسیون یادآور ی کرد که ملت ایران بهتر از هر کسی می داند که کدام کدورت ها را در چه زمانی کنار بگذارد و حماسه های خود را چگونه تکمیل نماید. این افراد ظاهراً می خواهند فراموش کنند که چگونه با برنامه ها و مواضع خود در سال ۸۸، یکی از بزرگترین حماسه های سیاسی ملت ایران را در اذهان جهانیان مخدوش کرده و تا مدت ها ملت و دولت را درگیر ادعای سراسر کذب خود، یعنی «تقلب» نمودند.

اما از سوی دیگر، اگر این چنین نیست و همچنان بر ادعای کذب خود در سال ۸۸ و تهمت هایی که به نظام اسلامی وارد نمودند پابرجا هستند، تکیلف روشن است و بدانند که مردم ایران هم فریفته این بازی ها نمی شوند و این ره که برگزیده اند، به ترکستان است!

حرف آخر اینکه، ۲۲ بهمن امسال برای ملت ایران فرقی با گذشته نداشته و ندارد، اما اگر برای شما فرقی کرده و گمان می کنید که امیدتان زنده شده و تدابیرتان به نتیجه رسیده است، زهی خیال باطل که ملت ایران همچنان بر عهد خود با امام و رهبری ایستاده اند و هرگز پا پس نمی کشند. بنابراین بهتر آن است که به اشتباهات خود اعتراف کنید و رسماً از ملت عذرخواهی نمایند که اولین قدم برای فراموشی آنچه کدورت می خوانید، پشیمانی واقعی، اعتراف علنی و عذرخواهی رسمی از ملت ایران است.

انتهای پیام/

واژگان کلیدی: 22 بهمن، سواستفاده، دشمن


کد مطلب: 12629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12629/سوءبرداشت-هایی-22بهمن-داخل-وقتی-علت-حضور-مردم-هم-تحریف-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir