کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین جوانان و انقلاب اسلامی است

26 بهمن 1392 ساعت 11:48

کارشناس مسائل سیاسی در جمع دانش آموزان بروجنی : دشمن در این مرحله فقط دست بر روی قطع کردن رابطه ی جوانان با انقلاب اسلامی گذاشته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،۱۸۰ نفر از دانش آموزان بروجنی در دوره یک روزه بصیرتی شرکت کردند .

در این دوره که با هدف آشنایی دانش آموزان با مسائل سیاسی ،عقیدتی و مذهبی برگزار شد، کارشناسان مختلف با برگزاری کلاسها دانش آموزان را با مسائل سیاسی،عقیدتی و مذهبی آشنا کردند.

شریفی ،کارشناس مسائل سیاسی، درباره ی ماهیت انقلاب اسلامی اشاراتی کرد گفت : در این برهه از زمان وظیفه ی ما خیلی سنگین تر از قبل شده است. دشمن در این مرحله فقط دست بر روی قطع کردن رابطه ی جوانان با انقلاب اسلامی گذاشته است.

وی ادامه داد : با وجود دشمنی های زیاد چون مردم ایران تمدنی غنی و کرامت انسانی بالایی دارند حاضر به قبول یک فرهنگ بیگانه نیستند؛ البته متاسفانه در بعضی از دوره ها جا برای راه یافتن فرهنگ بیگانه به تمدن ایرانی باز شده است و دیده شده که گاهی رفتارهایی که اصلا با فرهنگ ما سنخیت ندارد وارد جامعه شده است .

شریفی همچنین ادامه داد : به برکت وجود شهدا هنوز هم که چندین سال از انقلاب گذشته رابطه ی مردم ایران بخصوص جوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب محکم و استوار است. نمونه ی بارز این ادعا را میتوان درحضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست.

وی در پایان گفت : دشمن هنوز هم فتنه های بسیاری برای رسیدن به اهدافش در آستین دارد، که به امیدخدا از همه آنها هم مانند قبل پله هایی برای صعود خود می سازیم.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهقان نماینده ی ولی فقیه هم به ایراد سخن پرداخت و گفت :در دین هر کاری که به قصد قربت و نزدیکی خداوند انجام شود عبادت است. کار ما در خانه، که به قصد قرب الهی باشد عبادت است.

وی ادامه داد :عبادتها باید با خلوص نیت همراه شود و شرط ماندگاری هر کار اخلاص در آن کار است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12614

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12614/دشمن-دنبال-ایجاد-جدایی-بین-جوانان-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir