کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی ۶۳ روز،

۷ هزار و ۵۶۶ نفر در جاده‌های زمستانی نجات یافتند

خبرگزاری تسنیم , 26 بهمن 1392 ساعت 8:39

سخنگوی سازمان امداد و نجات از ارائه آمار بیش از ۲۹۲ هزار آسیب دیده و نجات ۷ هزار و ۵۶۶ نفر طی ۶۳ روز در قالب طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، بر طبق سنوات گذشته سازمان امداد و نجات طرح امداد زمستانه را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور از اواخر پاییز آغاز و تا اواخر زمستان یعنی قبل از شروع طرح امداد و نجات نوروزی ادامه می‌دهد، براین اساس حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در تشریح آخرین آمارها و اقدامات امدادگران هلال احمر به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از تاریخ ۲۰ آذر تا روز ۲۳ بهمن ماه در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر بالغ بر ۵ هزار و ۹۲۸ عملیات و خدمت امدادی صورت پذیرفته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: براین اساس در این مدت ۲۹۲ هزار و ۸۳۴ نفر دچار حادثه شدند که ۲۹۲ هزار و ۱۹۸ نفر از آنان آسیب دیدند که امدادگران هلال احمر توانستند به ۲۸۴ هزار و ۶۳۲ نفر خدمات امدادی ارائه کنند.

درخشان به نجات ۷ هزار و ۵۶۶ نفر توسط امدادگران در حوادث جاده ای زمستانی در این مدت که ۴ هزار و ۶۳ آسیب دیده نیز برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند، اشاره کرد و گفت: ۶۷ هزار و ۷۰۴ آسیب دیده نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به ۱۱۱ هزار و ۸۰۶ مراجعه حادثه دیدگان به پایگاه‌های امدادی هلال احمر در مدت ۶۳ روز در قالب طرح امداد و نجات زمستانه این جمعیت ادامه داد: در این مدت ۶۴ هزار و ۹۲۷ نفر نیز تحت خدمات اسکان اضطراری قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر ۹۹۲ عملیات رهاسازی از خودروهای تصادفی صورت پذیرفت و در این مدت ۵۵۰ عملیات پروازی در قالب ۳۷۰ ساعت سورتی پرواز برای انتقال ۱۴ مصدوم و جا به جایی ۱۴،۵ تن محموله امدادی به همراه انتقال ۱۱۰۰ امدادگر انجام شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12603

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12603/۷-هزار-۵۶۶-نفر-جاده-های-زمستانی-نجات-یافتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir