کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملت ایران با وجود همه فتنه افکنی ها و ترور و تحریم ها با اقتدار ترازگذشته شعار مرگ بر آمریکا سر داد

22 بهمن 1392 ساعت 14:38

مردم در جای جای استان و ایران عزیرمان امروز حماسه ای دیگر آفریدند و همین حضور در صحنه بودنشان پیام زیادی دارد و شعار مرگ بر آمریکا و گزینه نظامی روی میز آمریکا را تحت الشعاع قرار دادند.




به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر ، مرتضی بختیاری در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن در شهرکرد با تبریک ایام الله۲۲ بهمن گفت: سی پنجمین فجر انقلاب و ورود به سی وششمین سالروز انقلاب را به امام زمان و مردم غیور شهرکرد تبریک عرض می کنم این ایام الله مبارک به امام زمان تعلق دارد و حضور مردم در ساعات اولیه روزنشان دهنده ی تحقق شعار مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: بنده در این روز حضور گسترده ی مردم را تحسین می کنم و اشک شوق برگونه هایم جاری می شود و زبان از قدردانی قاصر است.

وی اظهار داشت: مردم در جای جای استان و ایران عزیرمان امروز حماسه ای دیگر آفریدند و همین حضور در صحنه بودنشان پیام زیادی دارد و شعار مرگ بر آمریکا و گزینه نظامی روی میز آمریکا را تحت شعاع قرار دادند.

بختیاری اضافه کرد: همینجا اعلام می دارم ما ملت ایران همان ملتی هستیم که در ۸ سال دفاع مقدس جوان و جان دادیم و با وجود همه فتنه افکنی ها و ترورها و تحریم ها ی متعدد باز هم با اقتدار و صلابت شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم.

وی بیان داشت: آمریکا و استکبار بسیاری از جوانان ، رئیس جمهور، دانشمندان هسته ای ، شهید بهشتی و... را از ما گرفتند تا این انقلاب به پیروزی نرسد و با هر حربه و توسل به توطئه و تحریم های اقتصادی نتوانستند کوچکترین ضربه ای به نظام وارد کنند و همه ی این حربه ها به فرصت برای ما تبدیل شد واستکبار جهانی نتوانست این مردم بصیر را شرمنده کند.

بختیاری تصریح کرد: شما کشورهای غربی فکر کردید که تحریم ها اثر کرده است و گفتید به همین خاطر ایران حاضر به مذاکره شده است اما بدانید که ایران اهل مذاکره با شما دغل بازان نیست. اگر تحریم ها اثر کرده بود مردم در جای جای ایران به صحنه نمی آمدند و این را بدانید که دولت های استکباری در حال نابودیست.

وی گفت : مردم بخاطر خدا ، مبارزه با کفار، دفاع از خون شهدا ، امام شهدا و حفظ آرمانهای انقلاب به میدان آمده اند.وقتی مردم از حربه ها و توطئه های دشمن آگاه شدند خود به صحنه آمدند و این از وعده های خداوند است که مردم با بصیرت ایران علیه باطل می ایستدند و خداوند این نعمت انقلاب را زنده نگه می دارد.

بختیاری اذعان کرد: ای مردم اگر شما به صحنه بیایید آمریکا هیچ حرفی نمی تواند بزند آمریکا و استکبارین می خواستند این انقلاب را با جنگ تحمیلی از بین ببرند اما مردم نگذاشتند و این وعده ی خداست که حق علیه باطل پیروز است.

بختیاری با اشاره به حضور پررنگ تر مردم در ۲۲ بهمن امسال گفت: این حضور در میان سال های قبل با وجود جو سازی و ناگواری ها ،حضوری استثنایی و بی نظیر بوده است .

وی گفت : چهار محور انقلاب را پایدار نگه داشته است. مردم، دین ،رهبری و پیشرفتهای بی نظیر انقلاب در همه زمینه ها.مردم مهمترین نقش را در پایداری انقلاب داشته اند و با پیروی از مکتب اسلام و حماسه ی سرخ عاشورا و امید به ظهور آقا امام زمان و پیشروی در زمینه های علمی ، نظامی و... در راستای اهداف انقلاب و هم گام با رهبر انقلاب ایرانی قدرتمند و پر عزت در منزقه و جهان خواهیم داشت.

وی در پایان از مردم ،مقامات ،نماینده ولیه فقیه، خانواده ی شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم،روحانیون، نظامیان و... تقدیر و تشکر دوباره کرد.


کد مطلب: 12532

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12532/ملت-ایران-وجود-همه-فتنه-افکنی-ترور-تحریم-اقتدار-ترازگذشته-شعار-مرگ-آمریکا-سر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir