کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن غلامیان بعنوان سرپرست اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد

21 بهمن 1392 ساعت 13:27

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سید محمد طباطبایی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ۲۱ بهمن ماه در این آیین ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه(س)، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به تشریح فعالیت های اداره اوقاف استان در طول دوره مسئولیت پرداخت.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی موقوفات چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: وقف از سنت های پسندیده مکتب هدایت بخش اسلام است روند رو به رشد آن در این استان مطلوب ارزیابی می شود.

حجت الاسلام طباطبایی احیا، مرمت و بازسازی بقاع مترکه را از دیگر رسالت های اوقاف دانست و تصریح کرد: در این زمینه بیش از ۸ میلیارد در این استان از محل اعتبارات سازمانی و کمک خیرین هزینه شده است.

وی همچنین به آزاد سازی سه هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی موقوفه استان اشاره کرد و افزود: اقدامات مورد نیاز برای برگشت ۱۸۵ هتکار دیگر از اراضی موقوفه استان نیز انجام شده است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به وجود ۱۰۷ امامزاده و بقاع متبرکه در استان، تصریح کرد: ۱۵ طرح جامع برای امامزادگان استان به تصویب رسیده است.

وی همچنین از کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای اوقاف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل شد.

در این مراسم از خدمات سید محمد طباطبایی تقدیر و حجت الاسلام محسن غلامیان که پیش از این رییس اوقاف شهرستان بروجن بود به عنوان سرپرست اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12492/محسن-غلامیان-بعنوان-سرپرست-اوقاف-امور-خیریه-چهارمحال-بختیاری-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir