کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

تهاجم فرهنگی غرب خطری در راستای تضعیف باورهای اسلامی و انقلابی است

21 بهمن 1392 ساعت 13:18

دشمنان انقلاب اسلامی که از رویارویی مستقیم با این انقلاب ناامید گشته‌اند، در راستای ایجاد و تقویت آفات و تشدید آسیب‌های وارده به انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، مجتبی صالحی‌فر کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با تهدیدات و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک هر کشوری پس از هر انقلابی که در آن صورت می‌گیرد، با چالش هایی مواجه می شود و کشور ایران هم از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی را آسیب هایی از درون و بیرون تهدید می کنند که می تواند منجر به افول آن گردد، مشکلاتی که همراه و درون انقلاب می باشد، آفت های انقلاب ،و مشکلاتی که از بیرون انقلاب و انقلابیون را تهدید می کند و موانع انقلاب شناخته می شود.

صالحی‎فر یکی از تهدیدات و چالش های انقلاب را تشکیک در اصل ولایت مطلقه فقیه و تضعیف جایگاه رهبری دانست و گفت: یکی از راهبردهای دشمن برای براندازی انقلاب، تضعیف رهبری و کم اهمیت جلوه دادن جایگاه آن است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: گاهی نیز در راستای این هدف، حمله به نهاد های وابسته به رهبری را در دستور کار خود قرار می دهند و تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی و بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت اجتماعی خویش از دیگر تهدیدات پیش روی انقلاب است.

صالحی‌فر اظهار کرد: وجود روحانیت متحجر و مقدس‌نما و روحانی نمایان و ابتذال فرهنگی و استفاده از هنر،سینما و تئاتر از دیگر حربه های دشمن برای شکست انقلاب است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مطبوعات، رسانه ها و کتاب نیز از برای ترویج فرهنگ غربی مورد استفاده دشمنان است و چاپ اشعار،مقالات ورمان های مختلف برای ترویج پوچ گرایی و نیز زیر سوال بردن مبانی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سیاست های فرهنگی آن در سطح گسترده ای مورد استفاده مخالفان نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است و نقش بسزایی در تهاجم فرهنگی غرب برای تضعیف باور های اسلامی و انقلابی داشته است.

صالحی فر از دیگر تهدیدات و تهاجمات دشمنان به ترویج ملی گرایی در برابر اسلام خواهی،ترویج قومیت گرایی،رخنه فرصت طلبان و افراد غیر صالح در مراکز قدرت، ترکیب جمعیتی جوان، مهاجرت استعدادهای علمی و سرمایه داران به خارج از کشور، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، مخالفت با اسلام ناب تحت عنوان آزادی و دمکراسی، خود رأی و خارج از مقررات و قوانین عمل کردن، خروج از ساده زیستی و گرایش به اشرافیگری، بی صبری در برابر کمبودها و اختلاف و تضعیف دستگاه ها و قوای دیگر کشورها اشاره کرد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که از رویارویی مستقیم با این انقلاب نا امید گشته اند، در جهت ایجاد و تقویت آفات و تشدید آسیب های وارده به انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند و به این ترتیب این وظیفه دوستداران و مسئولان نظام است که هر چه دقیق تر نسبت به شناخت این آسیب ها اقدام نموده، و با بهره گیری از فرصت ها در صدد مقابله و علاج آن ها باشند و حساسیت ویژه ای در این زمینه به خرج دهند.

وی افزود: باید آگاه باشیم که هیچ انقلابی بدون مبارزه مستمر و دائم با آفات و آسیب های آن نمی تواند همیشه از جایگاه مقتدری برخوردار بوده و موفقیت ها و دستاوردهای آن تضمین گردد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12490

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12490/تهاجم-فرهنگی-غرب-خطری-راستای-تضعیف-باورهای-اسلامی-انقلابی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir