کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهپیمایی 22 بهمن نشان از عظمت ملت ایران در برابر استکبار است

21 بهمن 1392 ساعت 10:39

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی مردم این شهرستان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان از عظمت ملت ایران در برابر استکبار است


امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: اکنون سی و پنج سال از فجر پیروزی باشکوه می‌گذرد و هر روز با زجری دیگر برپیکره دشمنان زبون بر اقتدار و صلابت این انقلاب افزوده می‌شود.

وی افزود: امروز ایران و ایرانی سربلند و پیروز، به رهبری ابرمردی دیگر از تبار روح الله، خلف صالح امام خمینی(ره) در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، علمی و ... می‌درخشد.

سلطانی با اشاره به توطئه‌های استکیار جهانی در تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان قسم خورده نظام که هیچگاه تاب دیدن پیشرفت کشور عزیزمان را ندارند از همان ابتدای تثبیت انقلاب به هراس افتادند و با نقشه های شوم خود سعی کردند تا سدی شوند در مقابل تلألو نورانیت انقلاب تا مبادا ملت های دیگر از این واقعه بیدار شوند و منافع ظالمانه آن ها به خطر بیافتد.

نماینده مردم بروجن تصریح کرد: این در حالی است که اما ملت شریف و مقاوم ایران با عزمی پولادین این سد مستکبران را با شعار استکبارستیزی درهم شکستند و به جهانیان اثبات کردند که می توان با دست خالی و تنها به یاری الله و پشتوانه رهبری الهی و پشتیبانی ولایت فقیه که ولایت امام زمان(عج) است بر هر نظام ظالمانه ای پیروز شد.

سلطانی با بیان اینکه الگوی بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب ملت همیشه پیروز ایران در منطقه طنین انداز شد، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی با تصویب تحریم های خصمانه سعی کردند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما غافل از آنکه ملت ایران کمر همت بسته تا هر سختی را به فرصت مبدل سازد و تحریم ها را با ایستادگی و پایمردی در هم شکند.

وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از نظام اسلامی خود فاصله نگرفته‌اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12481

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12481/راهپیمایی-22-بهمن-نشان-عظمت-ملت-ایران-برابر-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir