کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

آنهایی که با توافقات ژنو مخالفت می کنند دلال هستند و منافع آنان در خطر است!

20 بهمن 1392 ساعت 13:37

چرا گروهی مخالفت می کنند، شما طبقه بندی و دسته بندی کنید،قطعا بعضی افراد، در پشت صحنه، منافع دارند اگر مذاکرات به نتیجه برسد دلالی آنها از بین می رود،ثروتمند شدن آنها از بین می رود.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرستان کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله(ص) در جمع مردم گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما باید ریاضت بکشیم و باید تحمل کنیم و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، ارتباط ما با اقتصاد دنیا باز می شود،همچنان که  بسیاری از پروژه های ما به خاطر نبود لوازم و تجهیزاتی است که باید از خارج بیاوریم، درمان ما به وسیله آن تجهیزات است، دارویمان به وسیله آنها است ما یا باید خودکفا شویم یا باید با دنیا رابطه داشته باشیم.

استاندار  با طرح این سوال که "دقت کنید مذاکرات ژنو چه ضرری برای ما داشت؟" افزود: مگر غیر از این است مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجازه ورود به مذاکرات رادادند،تاکید کردند که ما مذاکره کنیم و حقوق مان را از استکبار بگیریم،مگر غیر از این است؟ چرا گروهی مخالفت می کنند، شما طبقه بندی و دسته بندی کنید،قطعا بعضی افراد، در پشت صحنه، منافع دارند اگر مذاکرات به نتیجه برسد دلالی آنها از بین می رود،ثروتمند شدن آنها از بین می رود.

سلیمانی ادامه داد:مغرضین سیاسی هستند که رای مردم را تحمل نمی کنند، بعد از انقلاب، آزادی آرا بوجود آمد، مردم ده ها بار پای صندوق های رای رفتند و  آن ها تاب دیدن این جریانات را نداشته اند.


استاندار با توجه به اعتراض عده ای به مذاکرات ژنو گفت: این که نمیشود مردم رای دهند،عده ای نق بزنند،عده ای تحت عنوان مذاکرات آنچنانی بیایند اذهان مردم را مشوش بکنند.
این مقام ارشد چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: ما باید به  الفبای تغییر مدیریت ها،تغییر رئیس جمهوری،تغییر وزرا و بقیه موارد از این دست، توجه کنیم و مدیران را بر اساس نیاز منطقه مدیریتی، انتصاب کنیم.

وی با تاکید براینکه،  تغییرات مدیریتی باید با اعتدال انجام شود، افزود: تغییر مدیران در مناطق، باید آرام انجام گردد به طوری که حیثیت افراد لحاظ شود، اگر مدیری شاخصه های اولویت دار داشته باشد باید تثبیت شود.

وی به مشکل آب شرب این شهرستان اشاره کرد و گفت:در بحث آب ما حقانیت استان را ثابت کردیم ،در طول ۲۰ سال گذشته اینچنین کاری نشد، ما به آن جایی رسیدیم که وزیر رسما بگوید "تونل گلاب ۲ و تونل بهشت آباد غیر قانونی است "و "حق آبه از آن بالادستی ها هم هست" و بزودی مشکلات آبی این استان از حالت وخامت بیرون می آید.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12459

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12459/آنهایی-توافقات-ژنو-مخالفت-می-کنند-دلال-هستند-منافع-آنان-خطر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir