کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه دانش‌آموزان بسیجی استان آمده است

همگی برای حفظ انقلاب می‌آییم

20 بهمن 1392 ساعت 13:45

دانش آموزان استان با صدور بیانیه‌ای حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را اعلام کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قطعا حاصل هوشیاری مردم ولایت مدار و جوانانی است که با حمایت از ولایت در راه پیروزی اسلام عزیز رنج های زیادی را متحمل شدند و جانفشانی ها کردند.نگاهی به کارنامه درخشان وپرافتخاراین نظام مقدس درعرصه داخلی وبین المللی زمینه شکرگزاری ودرک این موهبت عظیم الهی رادوچندان می کند.کشوری که باهمه تحریم ها وتوطئه های شیاطین عالم نه تنها ذره ای ازآرمان ها واهداف انقلابی اش عقب نشینی نکرده است بلکه باهمت جوانان مومن وانقلابی اش به موفقیت های شگرفی درعرصه های مختلف نظامی،علمی ،فضایی،فرهنگی و.... دست پیداکرده است.

ما دانش‌آموزان به پیروی از۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز دفاع مقدس و شهدای انقلاب با تأسی از رهنمودهای مدبرانه‌ی رهبر و مقتدای والامقام خود و همگام با ملت غیور و فهیم ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، شاداب و با طراوت شرکت خواهيم نمود و بار دیگر به استکبار جهانی و سر سپردگان داخلی‌شان اعلام می‌کنيم در پاسداری از عرصه‌ی علم و فرهنگ، اخلاق واعتقاد به مبانی اسلام و صیانت از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده و دشمنان این انقلاب را به لطف حضرت باری­تعالی به خاک سیاه خواهيم نشاند. زیرا «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم » وعده­ی الهی به مؤمنین و مجاهدین فی سبیل‌الله است.

بار دیگر می آئیم وشعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می زنیم تا همه بدانند ما ملت ایران به پیروی از رهبر بزرگوارمان هیچ گاه به دشمنانمان اعتماد نمی کنیم حتی اگر به شکل صوری تحریمی را از سر راه مردم ایران بردارند

«امید است که سی و پنجمین سال گشت پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز طلوع فجری دیگر و ظهور ولی عدالت گستر که جهان خسته، چشم به راه اوست، باشد.» .

انتهای پیام/


کد مطلب: 12458

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12458/همگی-حفظ-انقلاب-می-آییم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir