کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهه فجر خورشیدی است که سرزمین یخ زده طاغوت را به نسلهای خاموش شده تاریخ کشاند

19 بهمن 1392 ساعت 13:35

نماینده مردم کیار، کوهرنگ، اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر به بار نشستن درخت اسلام در سرزمین ایمان و عدالت بوده وخورشیدی است که سرزمین یخ زده طاغوت را به نسلهای خواموش شده تاریخ کشاند.


به گزارش جهانبین، دکترحمیدرضا عزیزی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موج بیداری را در جهان به راه انداخته است.

عزیزی تقویت وحدت و اتحاد را برای به نتیجه رسیدن حرکتهای اسلامی مردم منطقه ضروری دانست و عنوان کرد: وجود با برکت امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از عوامل مهمی بود که باعث موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران زمین شد ولی موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و فرهیخته با موفقیت همراه نبود.

وی افزود: در سال ۱۳۵۷ حمایت و پشتیبانی های همه جانبه ملت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز رمز ماندگاری این انقلاب در گرو حمایت های بی دریغ از مقام معظم رهبری است که همگان باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

دکتر عزیزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، احیای مجدد نظام اسلامی و تمدن دینی در یکی از سرنوشت ساز ترین برهه های تاریخ جهان بود.

وی گفت: برای به ثمر نشستن درخت انقلاب اسلامی زحمات بسیار زیادی کشیده شده و خون های بسیاری به زمین ریخته شده است بنابراین امروز تمام اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان باید با اراده و غیرت ایرانی و اسلامی با تمام وجود پشتیبان آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

نماینده مردم کیار، کوهرنگ، اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بهم می ریزد و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می گذارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12415

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12415/دهه-فجر-خورشیدی-سرزمین-یخ-زده-طاغوت-نسلهای-خاموش-شده-تاریخ-کشاند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir