کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر پشتیبانی از ولایت فقیه را به جهانیان نشان می دهد

19 بهمن 1392 ساعت 11:20

بخشدار بخش جونقان گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر پشتیبانی از ولایت فقیه را به جهانیان نشان می‏دهند.


به گزارش جهانبین به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی پیرغار، علی محمدی در مراسم جشن دهه فجر جونقان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه عامل هم‏بستگی و وحدت بین مردم و مسئولان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و با یاد بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پاسداشت و برگزاری جشن‏های انقلاب در حقیقت پاسداشت ارزش‏های اسلامی است.

وی عوامل پیروزی، استقرار و اقتدار انقلاب اسلامی را اعتقاد مردم به اسلام و حضور ملت بابصیرت ایران در عرصه‏های مختلف سیاسی و اجتماعی و نیز رهبری و مدیریت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

بخشدار بخش جونقان اظهار داشت: مردم ما همواره در صحنه ‏های حساس و تاثیرگذار انقلاب حضوری پررنگ داشته ‏اند و می‏توان به حضور آنها در عرصه ‏های سیاسی، مقابله با تحریم ‏ها، ایستادگی برابر تجاوز مستکبران در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم خون هزاران جوان برومند اشاره کرد.

محمدی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: اطمینان داریم که مردم بزرگ ایران با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بار دیگر با حضور پرشور اقشار مختلف به دشمنان نشان خواهند داد که هم‏چنان در مسیر انقلاب و اجرای منویات رهبری و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی تصریح کرد: مردم بار دیگر اعلام می‏کنند که در این مسیر با اهتمام ویژه در پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری حرکت می‏کنند.

وی با تقدیر از دهیاران ،شهرداران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزاری مراسم جشن و شادی درشهرها و روستاها را عامل مهمی در ایجاد شور و نشاط و امید بیشتر مردم دانست.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12411

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12411/شرکت-راهپیمایی-22-بهمن-ماه-بار-دیگر-پشتیبانی-ولایت-فقیه-جهانیان-نشان-می-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir