کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت ایام دهه فجر،پروژه گازرسانی روستای محمد آباد سامان بهره برداری شد

17 بهمن 1392 ساعت 9:35

معاون بهره برداری شرکت گاز چهار محال و بختیاری گفت:با بهر ه برداری پروژه گازرسانی روستای محمد آباد طباطبایی ، 100 درصد مردم شهرستان سامان از نعمت گاز برخوردار شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر جهانبخش سلیمیان در مراسم افتتاحیه گاز رسانی روستای محمد اباد طباطبایی و جشن گاز رسانی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مردم شهرستان سامان از نعمت گاز برخورد شدند، اظهار داشت: ۳۵ خانوار در روستای محمد آباد از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد انشعابات گاز در این روستا ۳۰ عدد است، گفت : طول شبکه این پروژه هفت هزار و ۲۱۲ متر است.

سلیمیان همچنین با اشاره بر اینکه اعتبار هزینه شده برای این پروژه سه میلیارد ریال بوده است، بیان داشت: هم استانی ها با مصرف بهینه باید در مصرف گاز صرفه جویی نمایند و از این نعمت به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام سید احمد میردامادی امام جمعه شهر سامان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز جشن بزرگی در این شهرستان با بهره مندی آخرین روستای بی گاز این شهرستان از نعمت گاز دایر است، بیان داشت: شکر نعمت را در جای خود داشته باشیم و بهینه و به جا از این نعمت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ایمنی را باید در لوله کشی و نصب وسایل گرمایشی رعایت کرد، توصیه کرد: هم شهروندان و هم نصب کنندگان انشعابات در ایمن سازی دقت های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12367

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12367/مناسبت-ایام-دهه-فجر-پروژه-گازرسانی-روستای-محمد-آباد-سامان-بهره-برداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir