کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه آثار هنر جویان فنی و حرفه ای شهرستان سامان افتتاح شد

17 بهمن 1392 ساعت 9:33

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه هنر جویان فنی و حرفه ای شهرستان سامان به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر نورالله سعیدی ، مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری گفت : در این نمایشگاه آثار هنر جویان و کار اموزان در رشته های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد :این آثار شامل معرق، طراحی، بافتنی، عروسک بافی، کیف دوزی، گلیم بافی، قالیچه محلی، تابلو فرش، سرویس آشپزخانه، و .... به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه طرح های خوبی در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است، بیان داشت: استقبال بانوان از دوره های آموزشی بسیار خوب بوده است و بیشتر آثار هم در حیطه هنرهای بانوان است .

سعیدی همچنین گفت :سعی داریم با فراخوان از طریق دهیاری ها و بخشداری ها دوره های آموزشی جدید را در روستا ها و شهر ها برگزار کنیم اما در مورد رشته های که نیاز به تجهیزات دارند باید دوره های آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شود.

وی در ادامه گفت : بیشتر کار آموزان رشته های تخصصی در این استان دانشجویان و فارغ التحصیلان هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای چهار محال و بختیاری در پایان گفت:در حال حاضر ۲۰۰ آموزشگاه خصوصی در سطح استان فعال هستند که تمامی این مراکز تحت نظارت آموزش فنی و حرفه ای است.
دسته: استانی


کد مطلب: 12366

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12366/نمایشگاه-آثار-هنر-جویان-فنی-حرفه-شهرستان-سامان-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir