کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد دانشگاه های فنی و حرفه ای استان:

امروز، توان هسته ای ایران اسلامی مرهون خون شهدای اساتید هسته ای است/ رئیس جمهور در باره اساتید دانشگاه تجدید نظر کند

17 بهمن 1392 ساعت 9:48

استاد دانشگاه با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور در کم سواد خطاب کردن منتقدین توافقنامه هسته‌ای گفت: انتظار نمی رفت که بالاترین مقام اجرایی کشور منتقدان توافق نامه ژنو را متهم به بی سوادی کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر بام ایران، رضا جمشیدی گفت: امروز اگر ایران به این نقطه از مرز هسته ای رسیده است مدیون خون هزاران هزار شهید و دانشمند هسته ای است و  اگر امریکا با تمام قدرتش، به پای میز مذاکره کشیده شده است فقط و فقط بدلیل توان هسته ای ایران است که از اساتید علمی دانشگاه ها بر آمده است.
وی ادامه داد: کسانی که تا دیروز جرات اینکه در مقابل آمریکا کوچکترین اظهار نظری بکنند و در مقطعی از زمان خود بله قربان گویان امریکا و حامیانش بودند به دنبال از بین بردن منابع علمی و مخاذن سوادی ایران هستند و امروز افراد دلسوز نظام جمهوری اسلامی وکسانی که دل در گرو نظام دارند، بایستی در این خصوص از اساتید دانشگاه ها دفاع نمایند.
جمشیدی خطاب به رئیس جمهور، با طرح این سوال که آیا همین بی سوادها نبودند که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند تا مسئولین اجرایی به قدرت برسند گفت: انتظار نمی رفت که بالاترین مقام اجرایی کشور منتقدان توافق نامه ژنو را متهم به بی سوادی کنند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12345

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12345/امروز-توان-هسته-ایران-اسلامی-مرهون-خون-شهدای-اساتید-رئیس-جمهور-باره-دانشگاه-تجدید-نظر-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir