کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنجال مجازی برسرنحوه توزیع سبد کالا

16 بهمن 1392 ساعت 8:49

توزیع سبد کالای خانوار موج گسترده ای از انتقادات به این طرح را در چهارمحال و بختیاری در پی داشته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر با آغاز توزیع سبد کالای خانوار موج گسترده ای از انتقادات به این طرح در فضای مجازی بر پا شده است.

با سر زدن به سایت های مختلف خبری و شبکه های مجازی با تصاویر خشن و صفهای طولانی مردم برای دریافت سبد کالا مواجه می شویم که موجی از انتقادات را در بر داشته است. و این مسئله با مرگ یک پیرمرد ۶۰ ساله در استان کرمانشاه به اوج خود رسیده است. تا جایی که حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح توزیع سبدکالایی در جهت کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم امری پسندیده و نیکویی است و جایگاه ارزشمندی در جامعه اسلامی دارد این در حالی است که باید این کمک‌ و امدادرسانی با رعایت حفظ شان و کرامت انسانی افراد انجام گیرد و در این رابطه بی‎حرمتی به ساحت انسان‌ها نشود.

وی افزود: کارگزاران و مسئولان باید نسبت به شان و جایگاه ارزشمند مردم ایران به خوبی واقف باشند و هر اقدام و عملی که انجام می‎دهند با این شان و شخصیت تناسب داشته باشد.

سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مسئله که توزیع سبد کالایی منجر به نوعی تشویش اذهان عمومی شده و این مسئله موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است؛ افزود: از زمانی که توزیع سبد کالایی آغاز شده است موج عظیمی از اعتراضات مردمی به نمایندگان شکل گرفته و این هفته طرح تحقیق و تفحص از سبد کالایی در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

طرح توزیع سبد کالا از ۱۳ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12287/جنجال-مجازی-برسرنحوه-توزیع-سبد-کالا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir