کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روستاهای استان هم از برنامه های دهه فجر بی نصیب نیستند

14 بهمن 1392 ساعت 9:33

مسئول کمیته عشایری و روستای استان از برگزاری 220 برنامه در دهه ایام الله فجر در روستاهای استان خبر داد.



 

حجت الاسلام ولی الله راهدان در گفت و گو با جهانبین نیوزگفت: قیام امام خمینی(ره) برگرفته از قیام امام حسین(ع)است که در آن حقوق ضایع شده چندین سال مردم ایران گرفته شد.

رهدان افزود: ایام انقلاب از روزهای خداست که ملت ایران را از تاریکی طاغوت به طرف نور راهنمای کرد و بعد از 35 سال با تمام دسیسه های دشمن همچنان پابرجاست و به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره)، تصریح کرد: در روز 22بهمن حق بر باطل و جنود رحمانی براولیاء شیطان و حزب الله بر طاغوت غلبه نمود.اظهار داشت: ما باید انقلاب خود را به جهان صادر کنیم تا مردم دنیا خود حقانیت این قیام را لمس کنند.

مسئول عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی این گونه ادامه داد : انقلاب مردم مصر به دلیل عدم رهبرواحد که تنها بر احکام خداوند تکیه کرده باشد به اهداف اصلی خود نمی رسد.

راهدان خاطر نشان شد: این انقلاب به مردم دنیا نشان داد که می توان کشور را بدون وابستگی سیاسی به غرب و شرق اداره کرد و سرگذشت کشور خود را خودمان رقم بزنیم.

وی ازجوانان خواست تا آگاهی خود را نسبت به تاریخ و انقلاب بیشتر کنند و به شعارهای پوچالی دشمن دل نبندد که جز عقب ماندگی فکری چیزی  ندارد.

انتهای پیام/پ/

 

 


کد مطلب: 12246

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12246/روستاهای-استان-هم-برنامه-های-دهه-فجر-بی-نصیب-نیستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir