کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

چرا مسئولان فقط در مواقع بحرانی به کوهرنگ سفر می کنند؟

11 بهمن 1392 ساعت 8:55

حجه الاسلام طباطبایی در جلسه مدیریت ستاد بحران شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به زلزله دیروز شهرستان کوهرنگ گفت: من متاسفم که مسئولان فقط برای مواقع بحرانی و مشکلات اساسی به کوهرنگ سفر می کنند.



به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه شهرستان کوهرنگ با بیان این که نباید مشکلات در قالب بخش نامه تمام شود افزود: چرا مردم را دور می زنیم؟ چرا بعضی مسئولان ظلم می کنند!؟  محدوده تحت پوشش شهرستان کوهرنگ وسیع و بزرگ است از آقای عزیزی می خواهم با توجه به اینکه نماینده منتخب مردم هستند به بالا دستی هاگزارش بدهند، یقه گیری کنند، یقه مسولان کشور را بگیرند، بعضی از مسئولان عذرخواهی می کنند چه فایده دارد این عذر خواهی به چه درد ما می خورد! عذرخواهی نشان دهنده ضعف مسئول است.

طباطبایی با اشاره به بی مسئول بودن بعضی مسئولان گفت:در شهرستان کوهرنگ مسئولانی داریم فقط حکم دارند، از یخ بخار بلند می شود اما از آنها بلند نمی شود، مسئولیت به کت و شلوار زیبا و تر و تمیز نیست، هستند کسانی که فقط با کت و شلوار می آیند سر کار و می روند و هیچ احساس مسئولیت نمی کنند.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به حضور دکتر عزیزی در کمیسیون بهداشت گفت: من تاکید دارم آقای عزیزی به جد برای راه اندازی بیمارستان شهرستان کوهرنگ اقدام کنند، برای نجات جان یک انسان ثانیه ها مهم است لطفا پیگیری کنید، آقای وزیر بهداشت را به کوهرنگ بیاورید تا بیمارستان کوهرنگ را تجهیز کند با توجه به حضور دکتر عزیزی در کمیسیون بهداشت مجلس از وزیر بهداشت بخواهد مجوز استخدام نیرو بدهند و حداقل سه بخش اورژانس،بخش جراحی عمومی و بخش مامایی و زنان و زایمان بیمارستان کوهرنگ را افتتاح کنند، بیمارستانی که چند میلیارد برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است نباید همین طور بلا استفاده رها شود.

وی درادام گفت: از لبد تا بازفت به بیمارستان نیاز دارندحداقل این بیمارستان کوهرنگ را تجهیز کنید، ضمن اینکه به پزشکان امتیاز بدهند تا به کوهرنگ بیایند،یقینا هیچ پزشکی با حقوق ۷۰۰ تا یک میلیون تومانی به کوهرنگ نمی آید، باراه اندازی بیمارستان هم اشتغال زایی می شود برای جوانان شهرستان و هم نیروهای متخصص است و هم خدماتی، تاکید من این است که پیگیری شود جواب می دهد.

طباطبایی در ادامه گفت: تاکید می کنم آقای دکتر عزیزی، به مسئولان گوشزد کنند همانطور که ما در ساخت صنعت هواهپیمایی و هلیکوپتر به خودکفایی رسیده ایم و در رسانه ها تاکید می شود اما یک هلیکوپتر برای استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، خیلی حرف است، خود شهرستان کوهرنگ یک هلیکوپتر جداگانه می خواهد، انشالله این هم چاره اندیشی شود و این مشکل حل شود.

حجه الاسلام طباطبایی در پایان گفت: همه ی کسانی که از حرف های من دلخور شدند ببخشند اما دل من پر از درده، من واقعا خودم مشکلات را می بینم و لمس می کنم، به عینه دیده ام و مردم مرتب به من می گویند.


کد مطلب: 12145

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12145/چرا-مسئولان-فقط-مواقع-بحرانی-کوهرنگ-سفر-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir