کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت در مقابل استکبار جهانی است

10 بهمن 1392 ساعت 23:12

تلاش در جهت حفظ و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی برعهده آحاد مردم و وظیفه اصلی خواص و مسئولین است.


به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر در آستانه سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ضمن درود بر ارواح پاک و ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی،بیان داشت: ما در حالی وارد سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی می شویم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی خاص برخوردار است و نقش ایران در تحولات اخیر منطقه و جهان از جمله بیداری های اسلامی، الگو پذیری کشورها از انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است.

مرادی اظهار داشت: انقلاب اسلامی طی این سه دهه شاهد ایثارگری و اقتدار در مقابل استکبار جهانی ، پیشرفت های علمی و فناوری و کسب رتبه های برتر جهانی ، غلبه بر تحریم ها و تهدیدهای مختلف دشمن و تبدیل شدن ملت ایران به یک ملت بصیر و قدرتمند بوده است.

وی گفت: امروز این ایستادگی و اقتدار ایران در مقابل استکبار جهانی ناشی از ایمان و ولایت پذیری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و حضور حماسی در صحنه های مختلف انقلاب همچون خلق حماسه نهم دی ماه است.

مرادی افزود: اکنون وظیفه ما درقبال خون شهدا و امام راحل و در زمینه حفظ و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی بسیار مهم است و این مهم با ایمان به خدا و تقوای الهی و تبعیت از حضرت حضرت امام و خلف صالحش مقام معظم رهبری و حضور فداکارانه مردم در عرصه های مختلف تحقق می یابد.

وی تاکید کرد: از وظایف مهم آحاد مردم بویژه خواص که بسیار با اهمیت است ، تلاش در جهت حفظ و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی است و امروزه خواص در این زمینه بسیار مسئول هستند و باید به خوبی ایفای نقش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد هچنین به برنامه های دهه فجر از سوی حوزه و کلیه پایگاه ها ی سطح شهرستان شهرکرد اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۰ برنامه شاخص در دهه فجر برگزار می شود.

مرادی بیان داشت: از جمله برنامه های اجرایی برگزاری جشن انقلاب، مسابقات ورزشی - علمی ، برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی ، نشست های بصیرت افزاریی- تربیتی و اخلاقی ، پخش فیلم های جشنواره عمار،نشست های حلقه های صالحین ، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اعزام سخنرانان به مدارس و پایگاه های بسیج، نشست های سیاسی ، نمایشگاه کتاب ، ختم قرآن ، برگزاری مسابقات پیامکی با عنوان زن و انقلاب اسلامی، تهیه بروشور انقلاب، مسابقات نقاشی می باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12133

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12133/پیروی-ولایت-فقیه-رمز-پیروزی-ملت-مقابل-استکبار-جهانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir