کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حفظ عزتمندی و اقتدار ملی انتظار ملت ایران از مسئولین

10 بهمن 1392 ساعت 23:10

جامعه ایران درهر زمان به روحیه استکبار ستیزی همه مردم و به خصوص دانشجویان و دانش آموزان نیاز دارد، چرا که استکبار جهانی هنوز هم در پی شکست انقلاب اسلامی ایران بوده و دست از اهداف شوم خود نکشیده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر با آغاز بهمن ماه همه ذهن ها به سمت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی می رود و در زمان حال دغدغه های مردم در عرصه اقتصادی به صراحت از وزرای مربوطه پرسیده شد و همه این دغدغه ها با پاسخ های امیدوارکننده ای مواجه شد. دغدغه های مهمی چون استمرار طرح عظیم مسکن مهر ، استمرار یارانه های نقدی، عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی و خدمات دولتی و حتی کاهش قیمت ها از جمله این دغدغه ها بود. پاسخ های مثبت وزرای پیشنهادی به طور طبیعی اعتماد چشمگیر نمایندگان محترم را بدنبال داشت و صد البته مسئولیت مضاعف وزرای منتخب را. اما به فاصله کوتاهی، نخست از سوی اشخاص و رسانه های همسو با دولت و سپس از سوی برخی مسئولین دولتی بنای ناسازگاری و بازگشت از وعده های داده شده آغاز شد.

امروزه با توافقاتی که درمذاکرات ژنو انجام شد مردم منتظر کاهش قیمت ها و ثبات اقتصادی در جامعه بودند. که این امر تا کنون انجام نگرفته و حتی موجب افزایش قیمت برخی کالاها هم شده این در حالی است که از سویی دیگر شاهد پلمپ شدن برنامه غنی سازی هم بوده ایم!

عملکرد و مواضع برخی مسئولین در ۱۱۰ روز گذشته در موارد مختلفی مغایر عزت و اقتدار ایران بوده و باعث جریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید. از جمله این موارد می‌توان به سخنان آقای ظریف در دانشگاه تهران در خصوص از کار انداختن سیستم دفاعی ایران با یک بمب از سوی آمریکا، مصاحبه آقای ظریف با شبکه ABC در نیویورک در مورد افسانه خواندن هولوکاست و صحبت ایشان با رهبری در مورد تصویب این موضوع و تحریف مواضع رهبر معظم انقلاب و همچنین مذاکره در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و تلفن رئیس‌جمهور به اوباما و طولانی شدن مذاکره در نیویورک با جان کری اشاره کرد که البته تمام مواضع فوق از سوی آقای ظریف تکذیب شده است. به قول معروف آب به آسیاب دشمن ریختن!

عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون انقلاب اسلامی سال۵۷ و شهدای این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و امروزه نیز با خون شهدای هسته ایی و خلق حماسه هایی چون ۹ دی مردم ثابت کردند که پشت سر رهبری و ولایت فقیه شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و از استکبار جهانی دوری می کنند و حافظ عزتمندی این انقلاب هستند و با حضور پرشکوه در راهپیمایی۲۲ بهمن بار دیگر این مهم را اثبات می کنند. و از نمایندگان ملت و دولت انتظار می رود با تامل بیشتر در جهت حفظ منافع ایران تلاش کنند.

در آستانه سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی می داریم و با ادامه راهشان به آنان ادای دین می کنیم، چرا که جامعه ایران در زمان حاضر بیشتر روحیه استکبار نیاز دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12132

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12132/حفظ-عزتمندی-اقتدار-ملی-انتظار-ملت-ایران-مسئولین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir