کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج جامعه زنان:

شبکه های غربی از هر موقعیتی برای انحراف در اعتقادات بیننده ها بهره می‎گیرند

مشکات برین بام ایران , 10 بهمن 1392 ساعت 13:44

نشست تخصصی بانوان و خانواده پیرامون مقابله با ترویج فرهنگ غرب در خانواده ها به وسیله شبکه های غربی با حضور زنان فعال در شهرستان شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران در این نشست احمدپور مسئول بسیج جامعه زنان استان اظهار داشت: اصلاح نگرش ها،حرکت فرهنگی، تقویت بنیه دینی و ارزشی عزم ملی و سرمایه عظیمی می خواهد تا بتوان در برابر تبلیغات ضد دینی دشمنان از جمله شبکه های ماهواره ای و اجتماعی مقابله کرد.

وی با اشاره به دغدغه های نفوذ افکار غربی توسط ماهوارها به سبک زندگی اسلامی خاطر نشان کرد: این شبکه ها سعی در ترویج فرهنگ غرب دارند و از هر موقعیتی استفاده می کند تا اعتقادات بیننده ها را از بین ببرند مسئولان شهر باید با شناسایی ناهنجاریها و آسیب ها و با برنامه ریزی و تدبیر در راستای رفع معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه قدم بردارند.

احمدپور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آموزش خانواده ها نقش مهمی را در تربیت صحیح جوانان جامعه برعهده گرفته است و امید می رود به برکت انقلاب و با اقدامات فرهنگی موثر و مفید بتوانیم زن ایرانی را به عنوان الگوی زن مسلمان به جهان اسلام معرفی کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12130

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12130/شبکه-های-غربی-موقعیتی-انحراف-اعتقادات-بیننده-بهره-می-گیرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir