کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرعباس سلطانی تاکید کرد

مصوبه شورای عالی آب سریعا ابلاغ شود

10 بهمن 1392 ساعت 9:11

هرچند که وزیر نیرو دستور توقف ادامه احداث تونل های بهشت آباد و گلاب 2 تونل را صادر کرده است ولی تا زمانی که مصوبه شورای عالی آب ابلاغ نشود، نمی توان از تداوم نیافتن این پروژه ها
پس از توقف اطمینان یافت.


امیرعباس سلطانی در گفتوگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: احداث ۲ تونل انتقال آب بهشت‌آباد و گلاب 2 چالش‌های زیادی را برای مردم چهارمحال و بختیاری به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه آب شرب و صنعتی چهارمحال و بختیاری گرفتار چالش‌های عدیدهای است، گفت: بدترین آب شرق کشور در چهارمحال و بختیاری مصرف می‌شود و نیترات آب در استان چند برابر استانداردهاست.

سلطانی خاطرنشان کرد: به دلیل قرار داشتن سرچشمه‌های تولید آب در استان بیشترین فرسایش خاک را در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری شاهدیم ولی به دلیل احداث نشدن آب بندها و سدهای مناسب، روانآبها از استان خارج میشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به حمید چیتچیان، گفت: با وزیر نیرو در این موضوعات حرف داریم. باید برای احداث سدهای مختلف در سطح استان سرمایه گذاری شود اما تا آن زمان موضوع ابلاغ مصوبه شورای  عالی آب را دنبال می کنیم.

سلطانی تصریح کرد: مصوبه شورای عالی آب بر توقف احداث تونل بهشت آباد و گالاب ۲ تاکید دارد، ولی این مصوبه هنوز توسط ل وزیر نیرو ابلاغ نشده است.  برایم سؤال است که  چرا این ۲ مصوبه، محرمانه نگه داشته شده است؟

وی متذکر شد: با وجودی که کار متوقف است، ولی چرا این مصوبات به دستگاه های مسئول، استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان استان ابلاغ نمی شود؟ وزیر نیرو باید
شفافتر با این مصوبه برخورد کند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 12124

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12124/مصوبه-شورای-عالی-آب-سریعا-ابلاغ-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir