کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانش آموزان استان با اجرای سرود 1000 نفری روز پیروزی انقلاب را جشن می گیرند

8 بهمن 1392 ساعت 9:33

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهار محال و بختیاری خبر داد: سازمان بسیج دانش آموزی استان چهار محال و بختیاری در دهه فجر برنامه های متنوعی برای دانش آموزان برگزار می کند .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر محمد علی مرادی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان  گفت : اجتماع بزرگ دانش آموزان بسیجی و اجرای مراسم صبحگاه سراسری همراه با به صدا در آوردن زنگ فجر انقلاب اسلامی در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه به مناسب ورود حضرت امام (ره) از برنامه های بسیج دانش آموزی است.

وی ادامه داد :در مراسم صبحگاه از شخصیت های ولایتمدار که دوران قبل از انقلاب در زندان های ستم شاهی بوده و شکنجه شده اند و یا رزمندگان خوش نام و دلاور دفاع مقدس جهت ایراد سخنرانی استفاده می شود.

مرادی حضور دانش آموزان بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه،مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز،دیدار و سرکشی با خانواده معظم شهدای دانش آموز،حضور دانش آموزان در راهپیمایی یوم ا.... ۲۲بهمن، برگزاری مسابقه علمی امیدان، اجرای سرود سراسری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی در سطح استان را از دیگر برنامه های این دهه مبارک دانست .

وی همچنین گفت : برگزاری نشست های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با موضوع اثرات مخرب ماهواره بر دانش آموزان و خانواده آنان و استکبار شناسی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در ایام دهه فجر از سایر برنامه های این سازمان است .

در خاتمه، مرادی مهمترین برنامه را سرود هزار نفری دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد و اذعان داشت: مهمترین برنامه و حسن ختام برنامه های دهه فجرکه به صورت میدانی برای دانش آموزان خواهیم شد، سرود هزار نفری است که با یک سرود ، شعر و آهنگ جدید در مجاورت امامزادگتن دو معصوم (ع) اجراخواهد شد وهمزمان این مراسم در شهرستانها نیز برگزار می گردد .


کد مطلب: 12018

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12018/دانش-آموزان-استان-اجرای-سرود-1000-نفری-روز-پیروزی-انقلاب-جشن-می-گیرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir