کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهه فجر بهترين فرصت انتقال مفاهيم انقلاب است

8 بهمن 1392 ساعت 10:02

رئیس آموزش وپرورش شهرستان فارسان: وظیفه اصلی آموزش و پرورش دادن آموزش‌های لازم به نسل سوم و چهارم انقلاب است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،اسکندری رئیس آموزش وپرورش شهرستان فارسان گفت : وظیفه اصلی آموزش و پرورش دادن آموزش لازم به نسل سوم و چهارم انقلاب است .

اسکندری مواردی که دانش آموزان می بایست با آن آشنا شوند را به شرح زیر عنوان کرد : اهمیت وجود انقلاب و ضرورت آن در آن برهه از تاریخ مملکت ما ۲- مقاومت و معرفی شخصیت و چهره برجسته این انقلاب و (امام خمینی) به نسل حاضر ۳- ارتباط برقرار کردن بین این نسل با نسل های اولیه انقلاب .

وی ادامه داد :شخصیت های برجسته انقلاب که یادگاران این حرکت عظیم هستند بهترین راویان حماسه انقلاب هستند که می تونند هر آنچه را می بایست نسل امروز از انقلاب بداند در اختیار آنان قرا دهند .

اسکندری در ادامه گفت : ما در سازمان آموزش و پرورش بر آن هستیم تا از این یادگاران برای روایت آن روزها برای دانش آموزان بهره بگیریم .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فارسان برنامه های این نهاد را برای رسیدن به اهداف ذکر شده بدین شرح عنوان کرد: برنامه های دهه فجر در مدارس علاوه بر تزیین مدارس ،برگزاری جشن ها ، زنگ انقلاب و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب ،شامل حضور سخنرانان جهت تبیین ارزشهای انقلاب است .

وی همچنین به برگزاری نمایشگاههایی از دستاوردهای انقلاب در سطح شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت :می تون با برگزاری این قبیل نمایشگاهها بخش کوچکی از آنچه که در این انقلاب بدست آمده است را از شنیدن به عینیت رساند و بدین روش بر تاثیر گذاری و بار آموزشی آن افزود .


کد مطلب: 12014

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12014/دهه-فجر-بهترين-فرصت-انتقال-مفاهيم-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir