کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های دهه فجر بامحوریت تبیین اندیشه های امام (ره) پرشورترازگذشته

8 بهمن 1392 ساعت 13:15

کلیه برنامه ها دهه فجر در جهت تبیین اندیشه های دینی و سیاسی حضرت امام(ره)، نقش ولایت فقیه، اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و تقویت وحدت و وفاق ملی تبیین و ترویج آرمان های فرهنگی انقلاب اسلامی، تعمیق بصیرت دینی جامعه و نهایتاً افزایش آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان ازماهیت و اهداف حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی دنبال می شود.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، ایرج پسند افزود: در این دهه ی مبارک، نشست های بصیرتی با تبیین نقش امام و انقلاب، گفتمان امام و رهبری و شناخت استکبار، در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و به خصوص واحد های مقاومت دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار، صلابت و امنیت و پیشرفت خود را مدیون خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می داند و باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمانهای آنان و حفظ ارزشها ، مناسبت ها و ایام الله ها را پویا و باشکوه برگزار نمائیم.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران خاطرات و حماسه آفرینی شهدای دوران سرنوشت ساز پیروزی انقلاب اسلامی را در خاطر ما زنده می کنند لذا تکریم و دیدار با آنها در ایام دهه فجر باید در اولویت برنامه های فرهنگی هر رده و حوزه قرار گیرد .

وی همچنین برگزاری مراسم سراسری راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن در سطح شهرستان فارسان با حضور بسیجیان عزیز را که دوشادوش مردم ولایت مدار و مؤمن شهر و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه های سراسری گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

و در پایان از همه گسانی که دغدغه انقلاب اسلامی و شهداء عزیز را دارند خواست در مسیر ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران انقلاب تلاش کنند و برای همه از درگاه حضرت حق آرزوی موفقیت و سربلندی را آرزو کرد.


کد مطلب: 11992

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11992/برنامه-های-دهه-فجر-بامحوریت-تبیین-اندیشه-امام-ره-پرشورترازگذشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir