کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش تبیین نقش ارزشمند ولایت فقیه در پیروزی انقلاب در شهرستان فارسان

6 بهمن 1392 ساعت 7:34

امام جمعه فارسان از برگزاری همایش تبیین نقش ارزشمند ولایت فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی توسط کمیته کارگری در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.


به گزارش جهانبین، پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام و المسلمین حسین جمالی زاده افزود: این همایش با حضور بیش از ۳۰۰نفر از کارگران ،کار فرمایان و اقشار مختلف مردم به مدت یک روز در سالن شهید نظری فارسان بر گزار میشود.


وی تصریح کرد: در ۳۵ سالگی از عمر انقلاب و نظام اسلامی که فاصله ی نسبتا طولانی است می طلبد که تمامی دست اندرکاران فضای دوران انقلاب ۵۷ را در این ایام تداعی کنند تا نسل جوان امروز ما آن فضا را با تمام وجود لمس کنند.

وی خاطر نشان کرد: از نظر قرآن کریم شرط ماندگاری انقلاب و تحقق رحمت های خداوند بر جامعه و مردم حفظ ارتباط مستحکم آحاد مردم و مسئولان ما با خداوند و نیز دستگیری از همدیگروهمراه باصفا و صمیمیت بین اقشار مختلف مردم و نیز مستحکم کردن رابطه ی امت و جامعه با حاکم اول اسلامی که در ولایت فقیه متبلور است آن هم رابطه ی اطاعت کردن و روحیه ی اطاعت پذیری است که با این ۳ اصل می توانیم نظام اسلامی و انقلابمان را به آسانی از این بحرانهای جهانی عبور داده و به اوج عزت و اقتدار برسانیم.
امام جمعه فارسان ادامه داد: نسل امروز ما باید با تمام وجود به این حقیقت پی ببرد که چگونه مردم ما در آن زمان با دست خالی یک رژیم پادشاهی و موروثی مورد حمایت تمامی قدرت ها را به زباله دان تاریخ انداختند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11983

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11983/همایش-تبیین-نقش-ارزشمند-ولایت-فقیه-پیروزی-انقلاب-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir