کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با جهانبین:

مجلس با افزایش غیرمنتظره حامل های انرژی در سال 93 موافقت نخواهد کرد/ دولت با ارائه بودجه 93 ضعیف کشی کرده است

5 بهمن 1392 ساعت 13:21

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبعا مجلس با افزایش غیرمنتظره و غیرمعقول بهای حامل های انرژی مخالفت می کند. افزایش 80 درصدی حامل های انرژی در سال آینده، تورم را تا 50 درصد افزایش می دهد.


امیرعباس سلطانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص افزایش 80 درصدی قیمت حامل های انرژی در سال آینده گفت: مجلس با طرح این موضوع در صحن علنی،  به ندرت موافقت خواهد کرد و این مساله تبعات خاصی را با خود به همراه دارد.
سلطانی با بیان اینکه، در حال حاضر موضوع افزایش بهای حامل های انرژی در سال 93،  نه در کمیسیون و نه در صحن مجلس، مطرح شده افزود: این موضوع در دوروز آینده پس از طی مراحل انجام گرفته، وارد صحن مجلس می شود.
وی بیان داشت: افزایش حامل های انرژی نقش بسیار تاثیرگزار و منفی در معیشت و اقتصاد مردم دارد همچنان که فقط افزایش قیمت بنزین می تواند تورم 40 تا 50 درصدی را در تورم به همراه داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس با اشاره به میزان بودجه سال 93 گفت: این بودجه نسبت به سالهای قبل جنبه عملیاتی و اجرایی تر به خود گرفته است و در تکمیل طرح های نیمه کاره قبل و بهبود اوضاع عمرانی و اجتماعی می توان تا 70 درصد بر آن نظر داشت.
امیرعباس سلطانی ادامه داد: گرچه این مقدار بودجه نسبت به سال قبل از نظر توسعه عمرانی و ساختاری بهتر شده است اما، دولت نسبت به شهرهای کلان و بزرگ اهمیت بیشتری قائل شده و نوعی ضعیف کشی در حق شهرها و استانهای کوچک تر انجام داده است.


کد مطلب: 11973

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11973/مجلس-افزایش-غیرمنتظره-حامل-های-انرژی-سال-93-موافقت-نخواهد-دولت-ارائه-بودجه-ضعیف-کشی-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir