کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

هیچ دولتی اجازه سازش با مستکبران را ندارد/ دولت‌ها گفتمان خود را متناسب با شان انقلاب اصلاح کنند

4 بهمن 1392 ساعت 15:25

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه با مستکبران جهان سازش نمی‎کند، اظهار کرد: این اجازه در هیچ دولتی وجود ندارد و دولت‌ها باید گفتمان و ادبیات خود را متناسب با شان و حقانیت انقلاب اصلاح کنند.


امام جمعه شهرکرد:
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: بازپس گیری دعوت از ایران برای حضور در مذاکرات ژنو 2 نه تنها منجر به  تحقیر ایران نشد بلکه این موضوع قدرت و تاثیرگذاری ایران را نشان داد.

وی افزود: ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بین‌الملی مطرح است و استکبار جهانی و مدعیان قدرت نمی‎توانند آن را در کنار خود ببینند.

نکونام با بیان اینکه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تعامل با جهان بوده است، گفت: اینکه امروز عده‌ای القا می‌کنند که پیش از این ایران با جهان در تعامل نبوده و الان فضای مناسبی برای تعامل با کشورهای جهان فراهم شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سیاستگذاری در مسائل سیاست خارجی در حوزه اختیارات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دولت‌ها با گفتمان‌های خود می‎توانند فضا را تعدیل کنند اما هیچگاه سیاستگذار مسائل جهانی نبوده‌اند.

نکونام با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه با مستکبران جهان سازش نمی‎کند، اظهار کرد: این اجازه در هیچ دولتی وجود ندارد و دولت‌ها باید گفتمان و ادبیات خود را متناسب با شان و حقانیت انقلاب اصلاح کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سوره جن، خاطرنشان کرد: خداوند در این آیات مسلمان را به این نکته توجه می‎دارد که در ایمان و تقوا از اجنه سبقت بگیرند.

امام جمعه شهرکرد به ناکام ماندن منافقان در تصرف شهر آمل در سال ۶۰ اشاره کرد و افزود: نقش مردم آمل در ناکامی منافقان به الگویی برای مردم ایران و سایر ملت‌ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 11947

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11947/هیچ-دولتی-اجازه-سازش-مستکبران-ندارد-دولت-ها-گفتمان-خود-متناسب-شان-انقلاب-اصلاح-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir