کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیای:

برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر مشارکت همه‌جانبه مردم را می‎طلبد

3 بهمن 1392 ساعت 19:32

مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نسبت به سال‌های از شکوه و عظمتی بیشتری برخوردار باشد که این مهم مشارکت و حضور چشمگیر مردم را می‌طلبد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر علی گرجی در همایش عوامل اجرایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر با تغییراتی نسبت به سال گذشته و با برنامه‌ریزی و ساماندهی بیشتر در شهرها و روستا اجرا می‌شود که به همین منظور در همه روستاهای استان ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

گرجی دهه فجر را یادآور فداکاری و وحدت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار پهلوی و جهانی دانست و گفت: که همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم .

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال اذعان کرد: مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ و سی وسه دقیقه صبح در سراسر استان برگزار می شود.

گرجی، برگزاری برنامه مهمانی لاله‌ها، دعوت و تجلیل از چهره‌های شاخص و اثرگذار انقلابی، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، نواختن نمادین زنگ فجر در مدارس استان، برپایی محافل انس با قرآن را از جمله دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: وظیفه ما فرهنگ سازی و انتقال آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) به نسل های جوان و جدید انقلاب است.

انتهای پیام/


گرجی بیان داشت: برنامه های دهه فجر به طور ویژه با همایش ۱۲ بهمن با حضور دکتر حشمت الله قنبری آغاز خواهد شد و تا ۲۲ بهمن با راهپیمایی و حضور حماسی مردم ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 11944

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11944/برگزاری-باشکوه-برنامه-های-دهه-فجر-مشارکت-همه-جانبه-مردم-می-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir