:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - خدمت در شهرستان‌های محروم مصداق عینی مجاهدت در راه خداست - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

خدمت در شهرستان‌های محروم مصداق عینی مجاهدت در راه خداست

3 بهمن 1392 ساعت 13:28

حضور همکاران فرهنگی و خدمت در مدارس شهرستان‌های محروم مانند کوهرنگ مصداق عینی مجاهدت در راه خداست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، علیرضا کریمیان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: حضور من در جمع شما، نشات گرفته از خلاقیت، همت بلند و دید مثبت شما مدیران و معلمان است.

وی بر ضرورت برخورد صادقانه، مناسب و عالمانه معلمان و مدیران تاکید کرد و گفت: مجتمع‌های آموزشی و مدارس به وجود چنین نیروهایی نیازمند است.

کریمیان، توجه مسائل بهداشتی و سلامت همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان به ویژه در فصل زمستان را از امور ضروری دانست و گفت: با رعایت مسائل بهداشتی به ویژه در فصل سرما می‎توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، تعامل خوب و اطلاع رسانی به موقع اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با روابط عمومی استان در روزهای بارندگی و برودت هوا را بسیارخوب ارزیابی کرد.

کریمیان، حضور همکاران و خدمت در مدارس شهرستان‌های محروم مانند کوهرنگ را عین مجاهدت دانست و گفت: نهادینه شدن شناخت این خدمت صادقانه را در نزد مسئولان استان و کشور لازم می‎دانم و  ایده من این است که همیشه یک گام به جلو باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11941

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11941/خدمت-شهرستان-های-محروم-مصداق-عینی-مجاهدت-راه-خداست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir