کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین نمایشگاه دستاوردها ی کار آفرینان در شهرستان فارسان برگزار می شود

3 بهمن 1392 ساعت 8:26

رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردها ی کار آفرینان موفق در اسفند ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش جهانبین، پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فرزاد صفدر ی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: این نمایشگاه در محورهای کلینیک اشتغال و کارآفرینی، کارگاههای آموزشی، معرفی رشته‌ها و مشاغل دانشگاهها، نمایشگاه مشاغل خانگی و روستایی، دستاوردهای دانشجویان موفق، معرفی کارآفرینان شهرستان و اختراعات و ابداعات، در غرفه برپا خواهد شد تا جدیدترین پژوهشها و تحقیقات کاربردی مراکز دانشگاهی و اختراعات مخترعان شهرستان را به نمایش بگذاریم

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی درشهرستان ، ارائه توانایی‌های دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاها، ایجاد فرصت پیوند بین صنعت و دانشگاه، آثار و پیامدهای توسعه مشاغل خانگی و توجه به توسعه منطقه‌ای و کشوری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ، مردم غیور ایران حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را رقم زند و اکنون وقت همدلی، همکاری و تلاش مستمر برای تحقق حماسه اقتصادی و رونق بخشیدن به تولید ملی است.

وی با بیان اینکه کلید تحقق حماسه اقتصادی افزایش تولید و اشتغال است، افزود: باید در راستای منویات مقام معظم رهبری از تولید و سرمایه گذاری حمایت کنیم.


کد مطلب: 11916

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11916/نخستین-نمایشگاه-دستاوردها-ی-کار-آفرینان-شهرستان-فارسان-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir