:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - تمبر معلم فداکار و شاگرد مریوانی منتشر شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمبر معلم فداکار و شاگرد مریوانی منتشر شد

ایرنا , 2 بهمن 1392 ساعت 8:38

اداره کل پست استان کردستان در پی اقدام انسان دوستانه معلم مریوانی که با هدف همدردی با شاگرد بیمارش، موهای سرش را تراشید اقدام به چاپ تمبر اختصاصی این معلم و شاگردش کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، مدیرکل پست استان کردستان گفت: این تمبر حاوی عکسی از ˈمحمد علی محمدیان ˈ معلم و ˈماهان رحیمیˈ شاگردش است که بر روی نیمکت کلاس نشسته اند.

فاتح احمدی افزود: در کنار عکس این معلم و شاگرد نوشته ای هم با عنوان  ˈهمدردی معلم مریوانی با شاگردش ستودنی است ˈ درج شده است.

انتشار خبر و گزارشی با این موضوع در ایرنا، بازتاب های داخلی و خارجی فراوانی به دنبال داشت تا جاییکه رییس جمهوری دستور تقدیر از این معلم فداکار و رسیدگی به وضعیت این دانش آموز را صادر کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11887

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11887/تمبر-معلم-فداکار-شاگرد-مریوانی-منتشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir