:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - تعهدات ژنو؛ جام زهری دیگر برای ایران - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بروجن در مجلس:

تعهدات ژنو؛ جام زهری دیگر برای ایران

1 بهمن 1392 ساعت 11:30

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، تعهد به توافقات ژنو را به مانند جام زهری دانست که باید نوشیده شود تا بار دیگر مواضع صلح‌جویانه ایران اسلامی به جهانیان ثابت شود.


امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به آغاز اجرای تعهدات ژنو اظهار کرد: در طول تاریخ ثابت شده استکبار به سرکردگی آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست و نمی‎توان به تعهدات و توافقات کشور امیدوار و یا خوش‎بین بود.

وی افزود: این در حالی است که ایران اسلامی همواره نسبت به تعهدات خود پای‎بند بوده و هیچگاه عملی خلاف عرف و قوانین بین‌المللی انجام نداده است و این بار نیز با تعطیلی نیروگاه‌های هسته‌ای ثابت کرد که علاوه‎بر اینکه به تعهدات خود پای‎بند است بلکه مخالف تولید سلاح‌های هسته‎ای است.

سلطانی تصریح کرد: ما همواره به صداقت کشورهای غربی به دیده تردید نگاه کرده‌ایم و این بار هم نمی‎توان زیاد به اجرای تعهدات غرب خوش‌بین بود و در این رابطه شک و تردید وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تعهد به توافقات ژنو را به مانند جام زهری دانست که باید نوشیده شود تا بار دیگر مواضع صلح‌جویانه ایران اسلامی به جهانیان ثابت شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: امید می‎رود مسئولان کشور از این عقب‌نشینی تکلیفی به عنوان فرصتی برای اثبات حقانیت ایران بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها نمی‎تواند راهشگای مشکلات اقتصادی کشور باشد، افزود: شاید به نطر برسد که با رفع تحریم‌ها و گسترش مناسبات تجاری کشور برخی از مشکلات کشور برطرف شد اما این وضعیت زودگذر و موقتی است و اتکا به توان داخلی می‎تواند بهترین گزینه برای رفع این مشکلات باشد.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 11864

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11864/تعهدات-ژنو-جام-زهری-دیگر-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir