کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتحاد جامعه اسلامی پیام واحدی در دفاع از حقوق مردم فلسطین است

30 دی 1392 ساعت 14:08

اتحاد جامعه اسلامی خواهد توانست پیام واحدی در دفاع از حقوق مردم فلسطین داشته باشد و دشمنان به ویژه رژیم اسرائیل را مجبور به تسلیم در برابر خواسته این ملت نماید.


166

به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی منطقه آزاد، در هفته وحدت که نشان دهنده وحدت و همدلی مسلمانان جهان با هر مذهب و تفکری است بر آن شدیم تا صحبت کوتاهی با مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری داشته باشیم که ایشان در یک فضای صمیمی به سوالات ما پاسخ دادند.

جناب آقای راستینه به عنوان اولین سوال خواهشمندیم نکاتی در مورد هفته وحدت که نماد لزوم حفظ وحدت بین مسلمین با هر مذهبی است بیان فرمایید.

در هر برهه ای از تاریخ تقابل وجهه باطل اجتناب ناپذیر است. پیامبر مکرم اسلام که خوب اختلافات جامعه بشری را می شناخت محورها و اصول خدشه ناپذیری برای وحدت جامعه اسلامی از جانب خداوند متعال به یادگار نهاد. قرآن کتاب وحدت بخش مسلمین و نهاد عزت و افتخاری برای همه قرون است که تمسک به آن رمز جاویدی بر وحدت مسلمین خواهد بود.
پیام توحیدی و رحمت میان مومنان از جمله دیگر یادگار های ارزشمند پیامبر مکرم اسلام است – دو محور اساسی که می تواند وحدت آفرین باشد مودت و رحمت میان مومنان به دین خدا و شدت برخورد نسبت به دشمنان خدا است که در آیه شریفه قرآن اشاره شده " رحماءُ بینهمو اشداء علی الکفار " پیام توحیدی دین اسلام مذهب و فرقه خاصی ندارد و همه مسلمانان جهان که به ذکر لا اله الا الله ان محمد رسول الله گواهی دهند زیر پرچم واحد اسلام آورندگان خواهند بود . امروز وحدت میان جامعه اسلامی مهمترین رکن و عامل ثبات و تعالی مسلمانان در جهان است.
علاقه مندیم در مورد سجایای پیامبر اعظم(ص) از شما بشنویم؟


پیامبر عظیم الشان صفات و خصایص بی نظیری داشتند که شاید بتوان گفت نگاه دلسوزانه به تربیت بشر و تلاش مجدانه برای باز کردن غل و زنجیرهای بسته شده به پاهای بشریت که او را از پرواز معنوی و سیر و سلوک عرفانی باز می دارد زیبنده ترین خصیصه پیامبر اکرم (ص) است بگونه ای که خدای متعال او را رحمة للعالمین نامید.
خلق و خوی پسندیده پیامبر اکرم آنچنان نیکوست که خدای متعال از آن به "خلق عظیم" یاد نمود و رمز و راز رشد اسلام در سال های اولیه بعثت شاید این خلق و خوی پیامبر بود که همه را به گرد خود جمع نمود.

وجود وحدت بین مسلمین در زمینه تحقق آرمان فلسطین چه نقشی میتواند داشته باشد؟


 فلسطین امروز زخمی کهنه بر پیکره اسلام است که از یکسو ددمنشی های رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت و اتحاد جامعه کفر آلود غربی از آن و ازسوی دیگر اختلاف و افتراق جامعه اسلامی باعث شده تا مردم مظلوم و بی پناه فلسطین مورد آماج بدترین و ظالمانه ترین ستم ها قرار گیرد و مردم سرزمین فلسطین از سرزمین آلاء و اجدادی خود اواره شوند.
اتحاد جامعه اسلامی خواهد توانست پیام واحدی در دفاع از حقوق مردم فلسطین داشته باشد و دشمنان به ویژه رزیم اسرائیل را مجبور به تسلیم در برابر خواسته این ملت نماید.


چنانچه مطلب دیگری دارید بفرمائید؟

بیداری اسلامی تحقق شعار آزادی خواهی اسلام است. تمسک به اصول اسلام از جمله ظلم ستیزی و آزادی خواهی ایجاد یک وحدت در تحقق مبانی اسلام را به همراه خواهد داشت، وحدت جامعه اسلامی و حمایت از نهضت های شکل گرفته در مبارزه با نظام ظالمانه جهانی و ایادی دست نشانده آن کشورهای مختلف باعث خواهد شد تا ثمره و میوه بیداری اسلامی خیلی زودتر به نتیجه بشیند.


کد مطلب: 11839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11839/اتحاد-جامعه-اسلامی-پیام-واحدی-دفاع-حقوق-مردم-فلسطین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir