کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمت به مردم نباید فدای سلیقه های سیاسی شود

30 دی 1392 ساعت 11:18

امام جمعه شهر فارسان: مسائل کاری و کارشناسی و خدمت به مردم و این شهر نباید فدای سلیقه های سیاسی شود


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در جمع شورا و شهردار فارسان گفت ظاهر شهر نیاز به کار و برنامه ریزی کارشناسانه دارد، شهر فارسان دارای ظرفیت های صنعت توریستی و گردشگری زیادی است و نیاز به ایجاد جذابیت دارد نهادها و میادین و خیابانها و ورودی ها و خروجی های شهر می تواند بهتر و جذاب تر و زیباتر باشد در شورا سلیقه های مختلف است مسائل کاری و کارشناسی و خدمت به مردم و این شهر نباید فدای سلیقه های سیاسی شود.

وی تصریح کرد : تمامی تصمیم گیری هایشان به دور از علائق و عواطف و احساسات باشد بلکه مبتنی بر استدلال و منطق باشد و بدانید این دوره زود می گذرد مسائل سیاسی را وارد کار نکنید بلکه خدمت و دلسوزی برای مردم و شهر بر مبنای منطق و استدلال و عقل باشد .

وی خطاب به این مسولان شهری ادامه داد: شبانه روزی هم فکرتان همین باشد بدانید اسم شما ماندگار خواهد و طرفدارانتان چندین برابر رویش خواهند داشت ولی اگر مسائل سیاسی را دخالت در کار دادید ضایع خواهید شد و کار آنچنانی هم نخواهید کرد.

وی همچنین رویش ها در شورا ها را باعث تقویت آنها عنوان کرد که در کنار ظرفیت ها می تواند با عث پیشرفت و ارتقاء در شهر باشد.

وی همچنین همکاری و تعامل بین شوراها را بسیار ارزنده عنوان کرد که میتواند باعث حل کردن مشکلات باشد.

در پایان، رییس شورا و دیگر اعضاء و شهردار فارسان ضمن تقدیر ازامام جمعه  خواستار حضور در جلسات شورا شدند.


کد مطلب: 11815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11815/خدمت-مردم-نباید-فدای-سلیقه-های-سیاسی-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir