کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب 14 مدال رنگارنگ توسط شناگران بروجنی

29 دی 1392 ساعت 20:41

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بروجن گفت:در رقابتهای شنای قهرمانی نونهالان ونوجوانان استان چهارمحال وبختیاری شناگران بروجنی موفق به کسب 14 مدال شدند.


به گزارش جهانبین،سیامک میرزایی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار کلاراظهار داشت:در رقابتهای شنای قهرمانی نونهالان ونوجوانان استان که به میزبانی شهرکرد در استخر شهید فاضل برگزار شد و حکم انتخابی تیم منتخب استان را داشت شناگران بروجنی موفق به کسب دو مدال طلا،پنچ مدال نقره و هفت مدال برنز شدند.

وی افزود:در مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان در تاریخ ۲۶ دی ماه سال جاری درسالن شهید رضوانی بروجن تیمهای رزموکت این شهر و صنعت جوش هفشجان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پنچ بر صفر به سود رزموکت پایان یافت.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بروجن در ادامه گفت:در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان تیم بروجن در همین روز درسالن انقلاب شهرکرد به مصاف تیم سامان رفت که در نهایت توانست با نتیجه ۶۷ بر ۶۳ بر این تیم غلبه کند.

میرزایی اضافه کرد:همچنین تهمینه ناطقی داور بروجنی درمسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور رقابت تیمهای پاس همدان و آینده سازان میهن اصفهان را قضاوت نمود.

وی گفت:دردور برگشت مسابقات والیبال لیگ دستجات آزاد استان تیم شرکت آرد خوشه بروجن و شهرداری گندمان در محل سالن فجر بروجن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود تیم شرکت آردخوشه زرین بروجن پایان یافت.

میرزایی افزود:در همین دورتیم شرکت زیگورات صنعت بروجن در محل سالن شهدای شهر بلداجی با نتیجه سه بر صفر توانست بر تیم گز ارمغان بلداجی غلبه کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11808

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11808/کسب-14-مدال-رنگارنگ-توسط-شناگران-بروجنی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir