کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنفرانس وحدت پاسخ دندان شکن به دشمنان اسلام است

کوهرنگ خبر , 27 دی 1392 ساعت 20:43

برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و میزبانی جمهوری اسلامی پاسخ در خور و دندان شکنی به یاوگوئیهای دشمنان ایران واسلام و مقابله ای جدی و روشن با مقوله های ایران هراسی و اسلام هراسی است.


امام جمعه شهرستان کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهرنگ ضمن تبریک هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر اعظم و امام صادق (ع) در جمع نمازگزاران گفت: برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و میزبانی جمهوری اسلامی پاسخ در خور و دندان شکنی به یاوگوئیهای دشمنان ایران واسلام و مقابله ای جدی و روشن با مقوله های ایران هراسی و اسلام هراسی است.

 
به گزارش جهانبین نیوز، سید شهاب الدین طباطبایی،نامگذاری سال 2014 را از سوی سازمان ملل به سال همبستگی با مردم  فلسطین وپیروزی بزرگ و شیرین برای ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین دانست و آن را از مصادیق بارز و پیروزی خون بر شمشیر برشمرد.

 ایشان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن،افزودند: آنچه باعث شد که شاه پهلوی، با همه پشتوانه های سیاسی که داشت فرار را بر قرار، ترجیع دهد، حضور ملت معتقد و متعهد ایران در حمایت از ولایت فقیه و مرجعیت دینی و سیاسی امام (ره) راحل و عظیم الشان ما بود.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ شورای آموزش و پرورش را بازوی توانمند برای حل مشکلات منطقه ای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها دانست و استفاده، از نظرات و اندیشه ها و خرد جمعی افراد موثر و مسئولین هر شهرستان را در حل مشکلات راهگشا دانست.


کد مطلب: 11781

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11781/کنفرانس-وحدت-پاسخ-دندان-شکن-دشمنان-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir