کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیباسازی شهرها بر اساس مدل معماری اسلامی باشد

27 دی 1392 ساعت 20:14

امام جمعه فارسان:مدیریت جهادی، داشتن و روحیه خدمت با نیت خدایی و بر مبنای کار کارشناسی عمل کردن و زیبا سازی شهری از طریق نمادهای اسلامی باید یکی از اولیت های مسولان شهر باشد.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، امام جمعه فارسان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع شوراها و شهردار تهران افزود: مدیریت جهادی، داشتن و روحیه خدمت با نیت خدایی و بر مبنای کار کارشناسی عمل کردن و زیبا سازی شهری و معماری و نمادهای اسلامی مذهبی در خیابان ها و میادین شهری و همراه با تعامل شهرداری با سلیقه های مختلف و مسئولان دولتی از سفارشات رهبری به دست اندرکاران امور شهری بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جمالی زاده به سفر استاندار ،معاونین ،و مدیران کل به شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت شهرستان فارسان با قایلیت ها و توانمندیهای زیاد و عنایتی که استاندار در سخنان خود به این شهرستان داشت می توان با پیگیری مدیران شهرستان موجبات پیشرفت و آبادانی این شهرستان را خصوصا در بحث گردشگری ،اشتغال و حمل و نقل فراهم کرد.

وی در ادامه به مرگ آرین شارون اشاره کرد وافزود: این مسئول رژیم صهیونیستی در حالی از دنیا رفت که به خاطر قتل هزاران مسلمان فلسطینی کارنامه سیاهی در نامه اعمال وی ثبت شده و دیوان عدل الهی وی را محاکمه خواهد کرد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11779

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11779/زیباسازی-شهرها-اساس-مدل-معماری-اسلامی-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir