کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتصام به حبل المتین خداوندی،رمز اتحاد مسلمانان

26 دی 1392 ساعت 11:29

دشمن اصلی همه ی مسلمانان،استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا و اسرائیل است که با اقدامات مختلف سعی در خدشه دار کردن وحدت مسلمانان می نمایند غافل از اینکه مسلمانان به حبل المتین خداوند چنگ زده اند و متفرق نمی شوند


به گزارش جهانبین، بهرامیان کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با هفت چشمه گفت: وحدت مسلمان از مسائل بسیار مهم و موکد در دین مبین اسلام است،به خاطر همین مسئله بود که امام علی(ع) سال ها سکوت کردند و اقدام به قیام ننمودند.

ارژنگ بهرامیان گفت: وحدت به معنای تفاهم در همه ی مسائل و زمینه ها نیست بلکه به این معناست که در عین اختلافات،اصول مشترک را مبنای یکپارچکی قرار داده و در راه رسیدن به هدف مشترک همدل و همراه باشیم.

بهرامیان به اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن اصلی همه ی مسلمانان،استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا و اسرائیل است که با اقدامات مختلف سعی در خدشه دار کردن وحدت مسلمانان می نمایند غافل از اینکه مسلمانان به حبل المتین خداوند چنگ زده اند و متفرق نمی شوند.

وی افزود: هفته ی وحدت نشان از هوشیاری امام (ره) در شناسایی خطر تفرقه دارد و این هفته بی شک به عنوان نماد وحدت مسلمانان تا همیشه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام


کد مطلب: 11769

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11769/اعتصام-حبل-المتین-خداوندی-رمز-اتحاد-مسلمانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir