کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در راس برنامه های دهه فجر باشد

26 دی 1392 ساعت 11:11

مسئول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل گفت: تبیین دستاوردهای 34 ساله انقلاب اسلامی باید در راس برنامه‌های دهه فجر شهرستان قرار گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مراد كريمی در دومين نشست ستاد دهه فجر این شهرستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع دهه فجر تاكيد و گفت: آنچه كه بيش از گذشته بايد مدنظر باشد جشن‌های متنوع و مردمی در دهه فجر است.

وی افزود: مسئولان كميته و كارگروه‌های تخصصي ستاد دهه فجر شهرستان تا زمان آغاز دهه فجر نسبت به برگزاری دو جلسه با اعضا اقدام کنند.

كريمی، برگزاری جشن انقلاب به مناسبت سالروز ورود تاريخی حضرت امام به ميهن، برنامه مهيمانی لاله‌ها، راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن، اعزام مبلغ به سطح شهرستان، سركشی و ديدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری، نواختن زنگ انقلاب، تجليل از كارآفرينان نمونه، تجليل از زنان نمونه در عرصه‌های علمی مختلف و تجليل از اصناف برتر را از مهمترين برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان رابرشمرد.

مسئول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل، هدف از برگزاری جلسات منظم كميته‌های تخصصي را پربار و منسجم برگزار کردن برنامه ها دانست.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداري شهرستان اردل بر ضرورت حضور پرشور مردم و خلاقيت، نوآوری و ابتكار در مراسم و برنامه ها و جشن های دهه فجر تاكيد کرد و گفت: در برنامه دهه فجر بايد تبيين شود كه در طول ۳۴ سال گذشته حضور و مشاركت مردم چه تاثير مهم و شگرفی در كشور داشت.

كوروش سبزواری خاطرنشان كرد:  بايد قدر اين انقلاب و ايام دهه فجر را بيشتر بدانيم و از اين فرصت برای تبيين موفقيت‎های انقلاب بهره بگیریم.

در پايان این نشست، مسئولان كميته و كارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر به گزارش عملكرد و برنامه های اجرايی خود در ايام دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11765

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11765/تبیین-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-راس-برنامه-های-دهه-فجر-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir